Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Companiile alimentare din SUA au renuntat la 6,4 trilioane de calorii

Companiile alimentare din SUA au renuntat la 6,4 trilioane de calorii
de la 09 Ian. 2014
Companiile alimentare din SUA au renuntat la 6,4 trilioane de calorii Tags: sanatatecaloriisuacompaniicoca colavanzari produse alimentare

Unele din cele mai mari companii alimentare din SUA au redus caloriile produselor lor cu pana la 6,4 trilioane, potrivit unui nou studiu. Analiza sponsorizata de Robert Wood Johnson Foundation arata ca intre 2007-2012, companiile au redus numarul caloriilor produselor lor cu 78 unitati/persoana pe zi.

78 de calorii echivaleaza cu o prajitura sau un mar; guvernul american estimeaza ca o masa zilnica ar trebui sa aiba in jur de 2.000 calorii. 
 
Angajamentul din 2010, asumat de 16 companii - printre care General Mills Inc., Campbell Soup Co., ConAgra Foods Inc., Kraft Foods Inc., Kellogg Co., Coca-Cola Co., PepsiCo Inc. si Hershey Co. - a fost acela de a reduce un trilion de calorii pana in 2012 si 1,5 trilioane calorii pana in 2015.
 
Dr. James Marks, directorul Grupul de Sanatate al Robert Wood Johnson Foundation, a declarat ca este multumit de rezultate, dar companiile "trebuie sa mentina reducerea caloriilor, asa cum au promis si exemplul lor trebuie sa fie urmat si de alte entitati".
 
Marks a mai spus ca eforturile companiilor de a vinde portii mai mici - 100 calorii/pachet la gustarile obisnuite si doze de suc mai putin indulcite - au contribuit la reducerea numarului de calorii. 
 
Companiile implicate in demers fac parte dintr-o coalitie industriala a producatorilor alimentari, denumita Healthy Weight Commitment Foundation, care doreste sa combata obezitatea, o boala tot mai frecventa in Statele Unite ale Americii.
 
Lisa Gable din cadrul HWCF spune ca rezultatele studiului "depasesc orice asteptare".
 
Gable a declarat totodata ca aceste companii si-au atins scopul prin mobilizarea comuna, dar si prin rivalitate, incercand sa lanseze produse tot mai sarace in calorii. 
 
Studiile de piata arata ca multe din produsele mai sanatoase le-au depasit in vanzari pe cele traditionale. "Asistam la o schimbare majora pe piata din SUA", a conchis Gable. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement