Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Doua treimi din business-ul unui producator de cosmetice, generate de produsele pentru ingrijirea tenului

Doua treimi din business-ul unui producator de cosmetice, generate de produsele pentru ingrijirea tenului
de la 21 Iul. 2014
Doua treimi din business-ul unui producator de cosmetice, generate de produsele pentru ingrijirea tenului Tags: cosmetic plantcompaniicluj-napocacifra de afacerisusana laszloinvestitii

Romanii sunt tot mai interesati de produsele destinate ingrijirii tenului, acesta fiind si motivul pentru care Cosmetic Plant, realizeaza circa 65% din business-ul anual pe acest segment.


„Dincolo de interesul tot mai mare al romanilor pentru un ten frumos, un alt motiv pentru care cca. 65% din cifra de afaceri a Cosmetic Plant in 2013 a fost reprezentata de produsele din acest segment este si faptul ca acestea sunt cele prin care ne-am facut cunoscuti pe piata”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat ca pe locul al doilea in topul vanzarilor se afla produsele pentru protectia solara, cu cca. 18% din business-ul din 2013, urmate de cele pentru ingrijirea parului, cu cca. 10%. Restul ponderii din business-ul companiei este reprezentat de produsele pentru corp si de cele pentru mamici. Potrivit reprezentantei companiei, procentele ar urma sa ramana neschimbate si in acest an. 

„Vanzarile de cosmetice au un pronuntat caracter sezonier si acest lucru nu este valabil doar la produsele de protectie solara care, desigur, sunt cautate mai ales in aceasta perioada. De exemplu, produsele pentru ingrijirea tenului si cremele de maini se vand cel mai bine in sezonul rece, iar produsele antiacnee, anticelulita si cele destinate ingrijirii parului au o vanzare mai buna in sezonul cald”, a subliniat Susana Laszlo. 

In ceea ce priveste produsele pentru protectie solara, ponderea mare din business este determinata mai ales de educarea continua a consumatorilor, care au devenit tot mai constienti de pericolul cancerului de piele si al imbatranirii premature a pielii din cauza radiatiilor solare. Raportat la acest tip de produse, emulsiile pentru plaja insumeaza 55% din vanzari, restul de 45% impartindu-se in proportie aproximativ egala intre emulsiile pentru accelerarea bronzarii, uleiurile de plaja si produsele de ingrijire dupa plaja. 

Dincolo de impartirea pe gamele principale de produse, Cosmetic Plant vinde zilnic, prin toate canalele folosite, circa 2.600 de produse. 

„In acest moment, capacitatea de productie a fabricii noastre din Cluj-Napoca este de 1,5 milioane de produse pe an, urmand sa fie majorata in toamna acestui an, odata cu finalizarea unui amplu plan de investitii”, a mai spus Susana Laszlo. 

Aceasta a subliniat ca, pentru anul in curs, compania mizeaza pe un avans de 10% al cifrei de afaceri, la peste 1,7 milioane de euro, comparativ cu 2013. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement