Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
GE se extinde in domeniul sanatatii printr-o investitie de peste un miliard de dolari GE se extinde in domeniul sanatatii printr-o investitie de peste un miliard de dolari
de Manager.ro la 13 Ian. 2014
Urmareste-ne pe Google News
general electricgediviziiunitatisanatatege healthcare

GE si Thermo Fisher Scientific au anuntat semnarea unui acord in baza caruia GE Healthcare va achizitiona divizia HyClone de seruri si medii pentru culturi celulare, precum si diviziile de modulare genetica si de bile magnetice ale Thermo Fisher pentru suma de aproximativ 1,06 miliarde USD. In urma acestei achizitii, GE isi va extinde oferta de tehnologii pentru descoperirea si productia de noi medicamente inovatoare, vaccinuri si diagnosticare a diviziei sale Life Sciences aflate in plina crestere.

„Achizitia este un imens pas inainte pentru clientii nostri din sectorul productiei biofarmaceutice. Acestia vor beneficia imediat de o gama extinsa de tehnologii integrate „start-to-finish”

Ofertele de produse complementare si compatibilitatea strategica a diviziilor achizitionate vor permite companiei GE Healthcare sa isi extinda si sa accelereze dezvoltarea tehnologiilor inovatoare complete „end-to-end” pentru cercetarea in domeniul biologiei celulare, al terapiei celulare si pentru productia unor vaccinuri si medicamente biologice inovatoare. Achizitia se incadreaza in strategia GE de a investi in tehnologie inalta, in divizii inovatoare care asigura o crestere puternica a veniturilor si a marjelor. Tranzactia de achizitionarea a diviziilor de catre GE, aflata in asteptarea aprobarilor regulamentare, urmeaza sa se finalizeze in prima parte a anului 2014.

Experienta de un secol a companiei GE Healthcare in calitate de lider in tehnologia de diagnosticare medicala include divizia sa Life Sciences, in valoare de 4 miliarde USD, care furnizeaza produse si servicii inovatoare sectoarelor de diagnosticare, cercetare si productie biofarmaceutica caracterizate de o crestere rapida.

„Life Sciences este una din diviziile noastre de afaceri cu cea mai solida si mai rapida crestere, sustinuta de nevoia globala de imbunatatire a diagnosticarii si de medicamente noi si mai sigure. Competentele tehnice ale GE, completate de capacitatile noastre in stiintele vietii ofera deja mari beneficii industriei, cercetarii si pacientilor. Cu aceasta tranzactie, o divizie buna devine si mai buna, ajutandu-ne sa realizam viziunea de a asigura ingrijiri medicale mai eficiente pentru tot mai multi oameni, la costuri mai scazute", a declarat John Dineen, Presedinte si CEO al GE Healthcare.

Culturile celulare joaca un rol esential in productia medicamentelor pentru tratarea diverselor boli, cum ar fi cancerul si artrita reumatoida, precum si in productia unei noi generatii de vaccinuri. Produsele foarte respectate ale diviziei de seruri si medii pentru culturi celulare HyClone™ din cadrul Thermo Fisher se adapteaza foarte bine tehnologiilor recunoscute ale GE Healthcare dedicate cercetarii biologice celulare si productiei de biofarmaceutice, astfel incat GE sa poata oferi clientilor sai o gama mult mai larga de tehnologii si servicii.

GE Healthcare va achizitiona atat tehnologiile de modulare genetica ale Thermo Fisher, care completeaza foarte bine tehnologiile consacrate de cercetare in domeniul descoperirii de medicamente ale GE, cat si inovatoarea linie de productie a bilelor magnetice Sera-Mag™ care permite tehnologiilor actuale ale GE sa se extinda in domeniul analizei proteinelor si diagnosticarii medicale.

„Asteptam cu nerabdare ca divizia HyClone de culturi celulare si celelalte divizii sa se alature familiei GE. Se potrivesc perfect cu principalele domenii pe care ne axam si aduc noi tehnologii captivante, capacitati de productie imbunatatite, precum si un grup extraordinar de oameni talentati care vor contribui la cresterea afacerii noastre”, a afirmat Kieran Murphy, Presedinte si CEO al diviziei Life Sciences, GE Healthcare. „Achizitia ne ofera nu doar noi abordari ale descoperirii medicamentelor si cercetarii biomedicale,” spune Murphy, „ci constituie si un important pas inainte pentru clientii nostri din sectorul productiei biofarmaceutice. Acestia vor beneficia imediat de o gama extinsa de tehnologii integrate „start-to-finish” care ii vor ajuta sa imbunatateasca randamentele produselor si sa reduca timpul necesar introducerii lor pe piata. Prin extinderea unitatilor noastre de productie pe trei continente, vom putea oferi industriei biofarmaceutice un grad mai mare de incredere in securitatea aprovizionarii cu seruri si medii pentru culturi celulare, o importanta componenta a procesului lor de productie.”

Cumulat, cele trei divizii achizitionate au generat venituri anuale de aproximativ 250 milioane USD in 2013.

Ultimele NOUTATI

Lumea nu ar putea functiona fara aceasta inventie veche de 2.600 de ani!
Economie

Lumea nu ar putea functiona fara aceasta inventie veche de 2.600 de ani!

today29 Mar. 2024
Diferenta dintre zaharul alb si zaharul brun: Care este mai sanatos si de ce?
Ultima ora

Diferenta dintre zaharul alb si zaharul brun: Care este mai sanatos si de ce?

Business

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"