Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Campanie de marketing AXN: Vor fi promovate toate cele trei televiziuni

Campanie de marketing AXN: Vor fi promovate toate cele trei televiziuni
de la 02 Oct. 2013
Campanie de marketing AXN: Vor fi promovate toate cele trei televiziuni Tags: axncampanie de marketing

AXN desfasoara campania de marketing pentru sezonul de toamna sub sloganul umbrela: Evident, este AXN. In cadrul campaniei de toamna, vor fi promovate toate cele trei televiziuni AXN: AXN (Evident, este rosu), AXN White (Evident, este alb) si AXN Black (Evident, este negru).


Conceptul creativ asociaza televiziunilor AXN culori ce simbolizeaza atribute specifice brandului: rosul AXN evidentiaza actiunea exploziva si energia creativa, potrivit unui comunicat de presa. Culoarea alb, pentru AXN White, simbolizeaza locul secretelor, unde intriga si dorinta intalnesc fiorii si crima. Negrul simbolizeaza puterea, curajul, actiunea si adrenalina, iar AXN Black este locul unde se nasc eroii.

Campania de promovare aduce in prim plan serialul toamnei la AXN, Politisti fara frontiere, cea de-a treia productie proprie Sony Pictures Television Networks. De asemenea, conceptul creativ pune accent si pe serialele cheie ale noilor canale din portofoliu, AXN White si AXN Black, ce inlocuiesc, de la 1 octombrie, AXN Crime si AXN Sci-Fi: Lista clientilor si Spartacus.

Campania ATL se desfasoara de-a lungul a doua luni, incepand cu mijlocul lunii septembrie si atinge publicul tinta al canalului TV, printr-un mix de canale: TV, online, OOH si radio. Spoturi TV despre premierele toamnei la AXN, AXN White si AXN Black sunt difuzate pana la finalul lunii octombrie pe o serie de televiziuni nationale. In acelasi timp, campania online se desfasoara pe o serie de site-uri populare. Partenerii AXN, operatorii de cablu, sprijina campania prin oferirea de spatii OOH, bannere pe website-urile proprii si actiuni dedicate pe Facebook.

O serie de concursuri cu premii semnificative, echipamente Sony de ultima generatie, se desfasoara prin campania radio, precum si prin canalele dedicate ale altor parteneri.

Campania de toamna pentru promovarea AXN este sprijinita de componenta de PR, cu mesaje adresate consumatorilor din publicul tinta principal.

Foto: AXN.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement