Ce arata cel mai nou studiu despre impactul si viitorul publicitatii TV?
publicitatereclametvprogramestudiudiscoveryconsumatorii
Potrivit unui nou studiu privind publicitatea TVA, un brand TV in care telespectatorii au incredere este un bun indicator al calitatii programelor pe care le vor urmari.
Cel mai recent studiu Discovery, citat de Mediafax, releva astfel ca opinia anterioara e impartasita de 60% dintre telespectatorii din Romania, consumatorii recunoscand faptul ca reclamele TV difuzate pe canalele in care au incredere au un impact mai puternic.
De asemenea, aceeasi sursa anunta ca studiul demonstreaza ca, "in pofida tendintei in crestere de vizionare a continutului pe mai multe ecrane in acelasi timp, cei mai multi dintre telespectatorii romani continua sa petreaca in fata televizorului intre 3 si 5 ore pe zi".
"Intr-o lume dominata de ecrane multiple, televiziunea ramane elementul central al mixului de media. Progresele tehnologice au avut un impact important asupra modului in care telespectatorii consuma media si, in acest context, alegerea unui anumit brand TV a devenit esentiala in gestionarea asteptarilor legate de calitatea continutului pe care il vor urmari. Telespectatorii inteleg clar relatia dintre publicitate si furnizarea unui continut TV de calitate si, in plus, sunt deschisi sa testeze noi formate de reclame. Acest studiu ne face sa fim increzatori in viitorul publicitatii TV, dat fiind faptul ca publicul este din ce mai bine informat si dispus sa recompenseze materialele publicitare interesante si relevante, extinzand discutiile despre brandurile respective si pe alte dispozitive pe care le are la indemana", a spus Dorota Zurkowska-Bytner, VP Advertising Sales Development Discovery Networks CEEMEA, citat de Mediafax.
Rezultatele studiului arata si ca vizionarea de continut video pe ecrane multiple, disponibilitatea serviciilor on-demand si capacitatea din ce in ce mai mare a telespectatorilor de a controla ceea ce vizioneaza sunt cateva dintre dintre cele mai importante tendinte care influenteaza configurarea pietei media in prezent.
Totodata, informeaza sursa, participantii la studiu au demonstrat ca inteleg foarte clar relatia dintre continutul de calitate, accesibil in orice moment, si publicitate ca sursa de finantare a acestuia. De altfel, 80% dintre romani considera ca absenta publicitatii ar putea conduce la scaderea calitatii programelor TV.
Deoarece 80% dintre participantii la studiu si-ar dori sa poata sari peste anumite reclame, pentru a alege sa le vizioneze pe cele pe care le considera relevante si 60% dintre romani sunt interesati sa urmareasca reclame adaptate profilului lor personal, tendinta confirmata la nivelul intregii regiuni, posibilitatea ca aceste optiuni sa fie la dispozitia consumatorului va deveni o conditie obligatorie pentru succesul unui furnizor de servicii TV.
Sursa foto.