Potrivit studiului Eurocom Worldwide, citat de Financiarul, 36% din firmele de tehnologie utilizeaza Google Alert in scopul monitorizarii imaginii lor pe internet.
51% din firmele de tehnologie detin o pagina de Facebook, 46% au un cont de Twitter, 43% de LinkedIn si 36% din companii se gasesc pe YouTube. 38% din firme au anuntat ca vor majora bugetul alocat segmentului social media in urmatorul an.
Ultimele NOUTATI
Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare "minune"
Cum ar trebui sa se comporte tinerii cu banii: economisire si fara pretentii exagerate
Ce nu ai voie sa faci in avion, daca zbori pentru prima oara
Ce trebuie sa faci la serviciu ca sa nu mai fii tinut pe acelasi salariu ani la rand
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Noua lege a pensiilor: OBLIGATIA de emitere a adeverintei de venit
HG 970/2023: registrul de semnalare a cazurilor de hartuire la locul de munca
Pastrare si arhivare documente: CUM si CAT timp se pastreaza actele financiar-contabile ale firmei
Recuperarea pierderilor fiscale: ce prevede art. 31 din Codul Fiscal si un studiu de caz practic
Te-ar putea interesa si
Cum ar trebui sa se comporte tinerii cu banii: economisire si fara pretentii exagerate
Ce nu ai voie sa faci in avion, daca zbori pentru prima oara