9 modalitati prin care poti folosi LinkedIn pentru a-ti promova compania
modalitatilinkedinrecomandarelinkedin groupsafacerisfaturi
Pot antreprenorii sa foloseasca reteaua profesionala LinkedIn pentru a-si promova compania si brandul?
1. Recomandare
Nu foarte multe companii profita de functia de recomandare a LinkedIn. Multe conturi ale brandurilor personale cunosc situatia si cer proactiv sustinere, dar aceeasi functie ramane neexploatata in cazul business-urilor. Trimite un email tuturor clientilor actuali si roaga-i sa-ti recomande o afacere din reteaua lor. N-o sa te confrunti cu un refuz. Clientii multumiti te serviciile tale te vor ajuta.
2. Spune-mi o poveste
Profilul companiilor de pe paginile de LinkedIn reprezinta primul loc in care aterizeaza candidatii pentru un job, atunci cand cauta informatii despre companie. Foloseste acest spatiu pentru a spune povestea companiei tale, exprima-ti principiile. Lasa-ti personalitatea la vedere si descrie elementele cheie ale culturii tale corporatiste. De ce reprezinta compania ta un loc ideal de munca? Acest lucru ii va atrage pe candidatii foarte talentati.
3. Intra intr-un grup. Sau mai multe!
Fie ca intri intr-un grup deja existent, fie ca infiintezi altul, oamenii vor fi interesati de activitatea ta, iti vor promova brandul si vor atrage noi si noi clienti prin LinkedIn Groups. Asigura-te ca participi mereu la aceste grupuri si urmeaza sfaturile lor, in privinta promovarii afacerilor.
4. Creeaza consistenta
Brandul tau personal si munca trebuie aliniate. Brandurile se refera la oameni si oamenii fac brandurile.
5. Ridica doua degete, ca la scoala!
Solutionarea unor intrebari si lansarea altora reprezinta cele mai eficiente modalitati de interactiune, care pot da aripi business-ului tau. Daca te afli in cautarea unor clienti, care cumpara widget-uri, alatura-te forumului de widget-uri si discuta cu prietenii din retea. Poti cere sfaturi de la experti. Poti deveni tu insuti un expert pe LinkedIn.
6. Ce prieteni avem in comun?
Foloseste-te de reteaua LinkedIn pentru a identifica eventualii clienti si parteneri in comun si pregateste-te sa te intalnesti cu ei. Relatiile tale personale si profesionale pot reprezenta cai excelente de promovare.
7. Clasorul virtual
Afacerile se bazeaza pe relatii profesionale si LinkedIn stie sa exploateze (si sa exploreze!) acest lucru. Mai exact, LinkedIn mentine si dezvolta asemenea legaturi. Conecteaza sistematic, construieste-ti o reputatie online prin marketing si publicarea unor materiale stiintifice. O reputatie extraordinara pe LinkedIn se construieste din consistenta si valoare.
8. Business versus Personal
Creeaza o pagina de companie si dezvolt-o, folosind un continut relevant si actualizat. Totusi, nu o tine la un loc cu pagina ta personala, deoarece trebuie sa faci o diferenta clara intre viata profesionala si cea de dincolo de biroul firmei tale.
9. Interactiunea, mama succesului
LinkedIn reprezinta o sursa excelenta de dezvoltare a relatiilor profesionale, de care poate beneficia afacerea ta. Identificarea unor prieteni, unor parteneri de business, te va ajuta sa te dezvolti. De asemenea, implicarea in comunitate iti va furniza o imagine populara, atat tie, cat si afacerii tale.