Black Friday: Ce procent de cumparatori se datoreaza Twitter
vanzari social mediavinerea neagrablack fridaydispozitive androidtrafic site black friday
Ce ti-a soptit pasarea din logo-ul companiei? Stii ce procent din vanzarile din Vinerea Neagra este datorat utilizatorilor Facebook?
Un raport al IBM arata ca:
- In medie, cumparatorul online a achizitionat de Black Friday circa 5.6 produse pe comanda. Procentul este in scadere cu 13% fata de anul trecut si cu 40% fata de ziua anterioara de vineri.
- Media unei sesiuni de cumparaturi a fost de 6 minute si 39 de secunde. Este mai mica cu 10% fata de anul trecut.
- "Rata de conversie" a cumparatorilor online-procentajul celor care au vizitat site-urile si au cumparat ceva, de fapt, a fost de 4,58%. Cresterea este cu 9% fata de anul trecut.
- Dispozitivele mobile, adica smartphone-urile si tabletele au reprezentat 16% din vanzari, in scadere cu 10% fata de anul trecut.
- Dispozitivele mobile au reprezentat 24% din traficul site-urilor, in crestere cu 10%.
- iPhone a reprezentat 9% din traficul site-ului, desi anul trecut era de doar 5%.
- Telefoanele Android si tablete au reprezentat 5,5% din traficul site-urilor, in crestere cu 1,5% fata de anul anterior.
Observatiile generale fac referire la faptul ca piata dispozitivelor mobile incepe sa creasca masiv, ca un procent de trafic si de vanzari deopotriva, iar dispozitivele Apple continua sa le depaseasca pe cele Android, ba chiar utilizatorii nu fac chiar atat de multe lucruri cu gadgeturile lor.
Desi Facebook a capatat din ce in ce mai multi utilizatori, procentul de clienti dati de reteaua de socializare a insumat doar 0,68% din vanzarile online din Vinerea neagra. Acesta este un declin de 1% fata de anul trecut.
In privinta Twitter, au fost cativa ani cand oamenii au fost incantati de potentialul pe care Twitter il avea ca platforma de comert. Dar impactul Twitter asupra comertului electronic este ZERO. De altfel, a fost in scadere cu 0,02% fata de anul anterior.