Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cele mai bune strategii digitale pentru 2018


Cele mai bune strategii digitale pentru 2018
de la 03 Feb. 2018
Cele mai bune strategii digitale pentru 2018
Tags: strategii digitalesocial mediaadvertisingmarketingseoinstagraminteligenta artificiala

Strategiile digitale ajuta la o mai buna performanta a businessului, stabilesc obiectivele afacerii, fixand totodata si metodele optime pentru gestionarea resurselor de care aceasta dispune.


Pentru succesul companiei, strategiile digitale trebuie puse la punct in prima perioada a noului an, iar, pe masura ce apar noi tehnologii, acestea trebuie adoptate si implementate, deoarece pot fi in top, numai folosind un set de trenduri si tehnici de ultima generatie.

Iata care sunt cele mai bune strategii digitale pentru anul 2018:

Lanseaza continut video

Anul 2018 este reprezentativ pentru interesul aparte pe care piata digitala il manifesta pentru continutul video.

In advertising, videoul personalizat ca masura de impact este esential in acest an.

Nu abandona SEO

Potrivit specialistilor, SEO nu isi va pierde importanta nici in 2018. Un continut bine plasat pe motoarele de cautare atrage atentia si traficul asupra companiei, asa ca, pentru un business de succes, nu trebuie neglijata optimizarea continutului site-ului.

Foloseste inteligenta artificiala pentru advertising

Acquiso si Trapiza sunt doua platforme noi, care au scopul de a optimiza reclamele prin algoritmi de "machine-learning". Utilizatorii trebuie doar sa seteze niste parametrii de baza pentru campanii, iar platformele identifica publicul tinta.

Testingul e esential

Testarea serviciilor de publicitate este esentiala pentru a putea evolua. Testarea permanenta ajuta la economisirea unor resurse si ghideaza in mod constant si corect campania.

Citeste si: Numarul utilizatorilor Facebook a scazut. Se anunta declinul imperiului?

Apeleaza la infuenceri

Pentru o crestere sigura si rapida a publicului interesat de compania ta, poti apela la oameni cu experienta in publicitate, care au deja un public propriu format. Acestia aduc imediat un aport substantial de sustinatori si adepti ai brandului tau.

Descopera Instagram Stories 

Facebook apartine deja trecutului, In 2018, tendintele se indreapta catre Instagram, o aplicatie de social media in plina dezvoltare, din ce in ce mai performanta si mai indragita de public. Potrivit reprezentantilor companiei, in 2017 erau aproximativ 800 de milioane de oameni activi pe Instagram.

Se estimeaza ca, in 2018, Instagram va deveni principala platforma de promovare, deoarece brandurile au sesizat o interactiune mult mai buna pe Instagram, in comparatie cu toate celelalte platforme.

Dezvolta functiile repetitive

Automatizarea serviciilor de marketing prin administrarea eficienta a sarcinilor repetitive ofera un ajutor cel putin la fel de util precum resursa umana a departamentului publicitar.

Astfel, automatizarea email-ului sau a campaniilor de mesaje text sau video, vor fi o mana de ajutor, preluand o sarcina fixa, robotizata, datorita careia se va economisi mult timp pretios.

Incorporeaza aplicatiile de social messanging in comunicare

Pe o piata digitala cu peste jumatate din totalul publicului mobil care foloseste Facebook Messenger(61%), iar jumatate foloseste WhatsApp(50%), aspectul integrarii aplicatiilor de social messanging in campanie devine vital.

Strategiile digitale sunt tot mai des imbunatatite cu aceste aplicatii in ultimul timp, brandurile simtind trendul in aceasta directie si folosindu-l pentru succesul companiilor.

Fii transparent si deschis

Inanite de a testa un produs, sau un serviciu, publicul se va interesa de compania producatoare pana in cel mai mic detaliu. Dincolo de informatiile oferite prin campaniile departamentului de marketing, recenziile, voturile si reactiile oamenilor din mediul online vor oferi incredere posibilului viitor client, sau il vor indeparta pe acesta.

In acest sens, e esential sa existe transparenta si comunicare cu publicul, dar si explicatii si lamuriri oficiale atunci cand este cazul.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 5 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016