Coperta Facebook este mai importanta decat credeai
copertafacebookcompaniiadministratoripaginivacanta
Coperta Facebook de pe pagina ta de Facebook este primul lucru pe care il vad clientii - sau potentialii clienti - atunci cand acceseaza profilul companiei. Un studiu recent, realizat de EyeTrackShop, arata ca imaginile reprezinta principala atractie a unui site, 100% dintre utilizatori urmarind fotografiile postate de administratori. (Intre 65% si 92% dintre useri au vizualizat fotografiile de profil ale paginilor vechi "deschise" de branduri).
In primul rand, exista problema alegerii fotografiei. The EyeTrackShop a aratat ca imaginile de coperta cu chipuri atrag cel mai des atentia utilizatorilor. Wendy Tan-White, CEO al Moonfruit, o companie care furnizeaza servicii de webdesign pentru site-uri de comert online, sugereaza ca trebuie sa folosim o imagine sugestiva nu doar pentru produs/serviciu, ci si pentru clienti in sine. Got What It Cakes, o companie din Charlotte, N.C., are ca si coperta a paginii de Facebook o fotografie cu proprietara sa, Mandie Miller, care se afla acasa, in bucatarie, alaturi de trei torturi frumos ornate. In fundal, zarim tablouri cu copiii ei. Multe dintre clientele lui Miller sunt mame.
Este imaginea ta corect proportionata? Imaginea de coperta ar trebui sa aiba 851 pixeli x 315 pixeli si cea de profil ar trebui sa masoare 180 pixeli x 180 pixeli. Noelle Federico, directorul financiar al companiei din domeniul fotografic Dreamstime, a declarat pentru blogul AllFacebook ca multe branduri nu sunt inspirate in alegerea Cover-ului - si lasa o impresie proasta.
O fotografie prea "inflorata" nu este de dorit. Ai nevoie de o fotografie clara, care sa defineasca brandul tau. "Cu o fotografie de asemenea dimensiuni, trebuie sa faci impresie", a mai spus Federico. "Daca afacerea ta poate fi definita de o imagine cu o multime de oameni, asigura-te ca are o calitate buna. Asigura-te ca poti vedea oamenii din acea multime si ca nu cuprinde prea multe alte elemente".
La ce interval de timp ar fi bine sa inlocuim fotografia de coperta? In functie de sezon, spun specialistii, adaugand o tema de vacanta, de sarbatoare, daca este nevoie sau ceva legat de un eveniment din industria in care activezi.
Nu folosi fotografia de coperta pentru a-ti vinde produsele. Aceasta defineste statutul tau, a mai explicat Federico: "Daca intru pe pagina ta de Facebook si tot ce vad sunt niste oferte pe care mi le faci, fara nicio directie anume, in masura in care esti o entitate, o sa renunt la tine. N-o sa imi placa pagina ta. Cred ca o s-o trec cu vederea".
Prin retelele sociale, construim o relatie cu clientii, a mai precizat Noelle Federico. "Poti folosi aceasta relatie pentru a-ti populariza brandul si cred ca uneori este loc si pentru promovarea unui nou produs sau serviciu, dar nu transforma vanzarea in centrul existentei paginii tale. Daca faci asta, oamenii vor pleca."