Crucea Rosie britanica a ales agentia Leagas Delaney pentru a se ocupa de contul sau de publicitate de 3 milioane de lire sterline
crucea rosieagentieleagas delaneycont de publicitateevenimentefonduri
Crucea Rosie britanica a ales agentia Leagas Delaney pentru a administra contul sau de publicitate de 3 milioane de lire sterline.
Potrivit
campaignlive.com, agentia a ales Delaney in urma unui pitch organizat de AAR. Analiza contului a inceput in luna mai. In trecut, Crucea Rosie britanica a colaborat cu multe alte agentii, printre care Red Bee Media.
Agentia va promova diverse evenimente caritabile, concentrandu-se pe strangerea de fonduri pentru ajutoare, educatie si echipamente medicale. De asemenea, Delaney va construi o relatie si mai solida intre Crucea Rosie britanica, voluntari, donatori si beneficiarii serviciilor sale.
Fiona Smith, reprezentanta a Crucii Rosii britanice, a declarat ca "Red Cross este cunoscuta in lume pentru implicarea in sprijinirea victimelor dezastrelor, dar si pentru actiunile din Marea Britanie". La randul sau, Nigel Roberts, director de creatie in cadrul Leagas Delaney, spune ca "The British Red Cross este o organizatie de exceptie, reprezentativa in plan international".