Cum poti esua in social media
social mediapersonalitatefacebookantreprenoriantreprenoriatfotografii
Site-urile de socializare, precum Facebook, Twitter si Google+ ne permit sa luam legatura cu jucatorii din piata in care activam ca antreprenori. Totusi, cand folosim aceste canale cum NU se cuvine, ne pozitionam intr-un tablou ridicol si periculos. Mai exact, riscam sa ne ruinam intreaga reputatie.
Care sunt ucigasii reputatiei in Social Media?
Mesajele plictisitoare. Un mesaj plictisitor este lipsit de personalitate si perspectiva. Cand oferi o perspectiva diferita asupra lucrurilor, vei fi bagat in seama. Altfel, nu. Intreaba-te cum poti fi mai amuzant si original cu fiecare mesaj postat pe Facebook. Aceasta este esenta brandingului. Ultimul lucru de care ai nevoie este ca lumea sa te uite.
Ii jignesti pe alti utilizatori. Social media nu reprezinta un ecosistem in care iti poti rezolva problemele cu ceilalti, "ca intre barbati". O atitudine jignitoare pe Facebook nu este diferita de conflictul avut la coltul strazii cu un individ care "s-a uitat urat la tine". Atentia obtinuta in acest caz este una negativa. Din pacate, cu cat esti mai popular pe Facebook, cu atat vei primi mai multe oale in cap. Dar nu te razbuna. Sterge comentariile negative si blocheaza accesul la pagina ta pentru persoana recalcitranta.
Nu ii promovezi si pe altii. Cand iti construiesti o reputatie antreprenoriala online, trebuie sa te remarci ca fiind acea persoana care ii ajuta pe ceilalti sa reuseasca in viata. Vei obtine o imagine puternica, demna de aplaudat.
Nu raspunzi la comentarii. Cand nu raspunzi unor comentarii de pe blogul sau reteaua ta sociala, vei fi considerat un ignorant. Monitorizeaza comentariile si intrebarile fiecarui utilizator si raspunde-i in consecinta.
Esti etichetat in fotografii stranii. Chiar daca unele fotografii sunt amuzante, cateva din ele iti pot distruge cariera, imaginea si chiar viata. In calitate de antreprenor, trebuie sa fii perceput cum se cuvine. Nu te lasa etichetat in fotografii compromitatoare.