Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sunt influentate cumparaturile de dispozitivele inteligente si de social media


Cum sunt influentate cumparaturile de dispozitivele inteligente si de social media
de la 03 Oct. 2012
Tags: studiulikefacebooksmartphonecumparaturi online

Inainte de internet, motto-ul cumparaturilor ar fi putut fi "incearca si cumpara". In zilele noastre, social media si dispozitivele mobile au adus o noua dimensiune a cumparaturilor.

Instrumentele online ca site-urile care vorbesc despre produsele respective, retelele sociale si smartphone-urile aduc noi date in fata cumparatorilor care, analizate in mod corespunzator, pot transforma modul de cumparaturi al unei persoane, potrivit unui studiu realizat de forma de dezvoltare Symphony Teleca. Acest lucru, la randul sau, ar fi egal cu multi bani pentru antreprenori.
 
Studiul poarta numele de "The Meaning of Like" si arata cat de multi consumatori sunt conectati la internet. Astfel, telefoanele inteligente 
sunt utilizate de cumparatori pentru a cauta oferte speciale, precum si pentru a citi evaluari si revizuiri ale produselor.
 
In acelasi timp: 64% dintre utilizatorii de smartphone-uri le folosesc pentru cumparaturi, 40% dintre utilizatorii Twitter spun ca ei cauta produsele pe microblogging, 60% dintre utilizatorii Facebook spun ca ar discuta despre un anumit produs daca ar primi un serviciu sau un discount.
 
Iata dezvaluirile numerice ale studiului "The Meaning of Like":
 
- Cifrele arata ca 64% dintre utilizatorii de telefoane inteligente fac cumparaturi prin intermediul acestora.
- Pentru anul acesta se estimeaza un numar de 167 milioane de persoane care vor cumpara online, cheltuind 1.800 de dolari de persoana.
- 40% dintre utilizatorii Twitter cauta opinii despre produse pe aceeasi retea de socializare.
- Utilizatorii inraiti ai Facebook sunt clienti activi ai cumparaturilor online, iar 60% dintre ei susin ca ar discuta despre un produs ori serviciu daca primesc un discount.
- 51% dintre cumparatorii online considera ca retelele sociale sunt surse credibile pentru a afla opinii pro sau contra asupra produselor si serviciilor.
- Un sfert dintre utilizatorii de smartphone-uri au impartasit locatia in care se afla, cu precadere o zona de cumparaturi, cu ajutorul serviciului de check-in.
- Din 62 de miliarde de utilizatori de telefoanele mobile, 62% dintre ei spera sa foloseasca locatiile bazate pe servicii o singura zi.
- Pe de alta parte, Facebook are 955 milioane de utilizatori activi, iar 250 de milioane de fotografii sunt incarcate zilnic. De altfel, Walmart are 20 milioane de Like-uri si peste un milion de persoane vorbesc despre companie in mod activ.
- In ceea ce priveste Twitter, aproape 7.854 de conturi sunt create zilnic, iar intr-o zi cu trafic mare, sunt impartasite circa 175 milioane de 
postari. De exemplu, Starbucks detine mai multe conturi, printre care @Starbucks si @StarbucksStore. Pentru contul Starbucks Coffe sunt peste 2.800.000 de urmaritori.
 
Google+ are 150 milioane de utilizatori activi, iar zilnic apare o actualizare. Aici, Samsung are 779.958 de fani, iar compania il foloseste pentru a aduce noutati despre produsele noi pe care le si promoveaza.
 
Despre site-uri, smartphone-uri si socializare

Cat de mare este impactul instrumentelor sociale asupra cumparatorilor?
 
Analiza clientilor - 59%, Intrebari si raspunsuri - 42%, Forumuri - 26%, Videoclipuri - 15%, Pagina de Facebook - 13%, Stirile de pe Facebook - 13%, Mobil - 9%, Twitter - 9%.
 
Cum isi folosesc cumparatorii smartphone-urile?
Cauta reduceri si oferte speciale - 33%
Verifica informatii despre magazin - 33%
Cauta opinii pro si contra - 32%
Compara preturile de pe Amazon - 31%
Cauta un produs pe un anumit site - 31%
Se uita si la alti retaileri decat Amazon - 29%
Foloseste un site care aduce preturi comparative - 27%
Se asigura ca un produs se afla in depozit - 26%
Cauta produse pe varianta mobila a unui retailer - 24%
 
De altfel, 85% dintre oameni anticipeaza o schimbare in comportamentul de cumparaturi ca raspuns la cresterea numarului de continut generat de utilizatori.
 
De ce oamenii urmaresc brandul personal pe Pinterest?
Cauta informatii pentru evenimente - 34%
Citesc sau posteaza comentarii despre serviciile si produse - 36%
Cauta informatii despre produse - 43%
Cauta cupoane de reducere - 51%.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor







Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.