De ziua ta, postasul Facebook iti va da like acasa
facebookcadoustarbucksacasacompanieretea de socializare
La doi ani dupa primul esec, Facebook se reinventeaza. Sau, mai degraba, reinventeaza cadourile.
Asadar, fiecare utilizator Facebook va putea cumpara si trimite cadouri reale la prieteni, insa acest serviciu va fi disponibil treptat in SUA.
In august 2010, compania a inchis "Gift Shop", alegand sa se concentreze mai mult pe poze, stiri, mesaje, jocuri, comentarii, perete si butonul "like". Dupa cum a aratat lista de prioritati a companiei, cadourile nu mai aveau locul predestinat. Insa acum, Facebook este pregatit pentru un nou flux de venituri.
Utilizatorul retelei de socializare va sti cand va putea trimite un cadou. Pe pagina retelei de socializare, langa comentarii sau poze va apare tab-ul "cadou", o cutie mica cu o funda rosie. Aceasta va fi prezenta pe profilul unui utilizator, sau langa numele acestuia daca este ziua lui de nastere.
Apoi alegi un cadou si modalitatea de plata. Acum sau mai tarziu. Darul poate fi pastrat in privat sau poate fi impartasit cu ceilalti, iar Facebook ofera posibilitatea trimiterii si unui card odata cu darul. Prietenul va primi o notificare despre cadou, la fel cum ar fi anuntati daca au primit vreun mesaj prin intermediul e-mailului sau telefonului.
Partea buna pentru curiosi este ca pot vizualiza cadoul inainte de a ajunge la cutia postala. Destinatarul confirma darul si adresa la care acesta va fi livrat.
Facebook sustine ca are sute de cadouri selectate, dar zilnic vor fi adaugate mai multe. Cadourile includ briose de la Magnolia Bakery, animale de la Gund sau carduri digitale de la Starbucks.