Facebook doreste sa implementeze Uber in Messenger
facebook messengerubermark zuckerbergre/codeutilizatoriretele de socializaree-commerce
Facebook Messenger doreste sa devina mai mult decat o aplicatie de comunicare. Mark Zuckerberg planuieste sa integreze mai multe functii de e-commerce in platforma sa.
Recent, Zuckerberg s-a intalnit cu CEO-ul Uber, Travis Kalanick, pentru a discuta despre posibilitatea implementarii serviciului de taximetrie privata in aplicatia Facebook Messenger.
Unii rivali asiatici au inceput deja sa foloseasca aceasta asociere. WeChat permite utilizatorilor sa apeleze la serviciile de taximetrie Didi Dache direct din serviciul de chat.
Oficialii companiilor de mai sus nu au dorit sa comenteze eventualitatea unui parteneriat, dar surse din interior sustin ca vorbim despre o simpla idee.
Totusi, punerea acesteia in aplicare reprezinta o joaca de copil pentru cei doi antreprenori.
Pe pietele unde Uber a devenit popular, precum New York, clientii folosesc serviciul de taxi de mai multe ori pe saptamana.
In contextul unei asemenea frecvente, Facebook presupune ca integrarea Uber in aplicatia sa va aduce mai multi oameni pe Messenger.
De asemenea, Facebook mizeaza pe integrarea Messenger-ului cu functiile e-commerce. Saptamana trecuta, compania a anuntat ca testeaza butonul "Cumpara", in cazul postarilor companiilor si reclamelor.
In urma cu cateva zile, Zuckerberg a confirmat ca serviciile de plati si Messenger vor merge "mana in mana".
Parteneriatul cu Facebook le-ar fi util si celor de la Uber, care ar beneficia de o expunere excelenta in fata utilizatorilor retelei de socializare, care nu sunt deloc putini.
In prezent, Facebook Messenger dispune de 200 milioane utilizatori lunari, informeaza Re/code si venturebeat.com.