Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook moseste butonul "dislike"


Facebook moseste butonul dislike
de la 16 Sep. 2015
Facebook moseste butonul "dislike"
Tags: facebook dislikemark zuckerberg

De ceva vreme, utilizatorii Facebook solicita retelei de socializare adaugarea unui buton "dislike", iar asteptarea lor este aproape de sfarsit.

"In sfarsit, v-am auzit", a declarat directorul general si fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, in timpul unei sesiuni de intrebari-raspunsuri deschisa publicului la Menlo Park, in Silicon Valley.
 
Un utilizator Facebook din Cairo l-a intrebat pe Zuckerberg de ce nu exista butoane "regret", "interesant" sau "imi displace", in plus fata de butonul "imi place", care permite indicarea rapida a ceea ce se apreciaza intr-un mesaj.
 
"Oamenii cer butonul dislike de multi ani, iar, astazi, este o zi speciala, pentru ca este ziua in care pot spune ca lucram la acest lucru si suntem aproape sa incepem un test. 
 
Nu vrem sa cream doar butonul nu-mi place, pentru ca nu vrem sa transformam Facebook intr-un forum in care oamenii sa voteze pro sau contra a ceea ce posteaza ceilalti", a spus Zuckerberg, citat de Agerpres.
 
El a adaugat ca utilizatorii retelei de socializare isi doresc, cu precadere, sa exprime empatie si nu se simt in largul lor sa foloseasca butonul "like", pentru evenimente triste, cum sunt decesele sau criza refugiatilor.
 
Mark considera ca este important sa le ofere utilizatorilor si alte optiuni decat simplul "like" pentru a-si exprima repede emotiile sau pentru a-si impartasi sentimentele fata de o postare.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016