GfK si-a extins solutiile de cercetare in social media
cercetare branduriweb mininggfk romaniasocial mediasensemetric
Incepand de luna trecuta, GfK Romania si-a completat portofoliul de solutii de cercetare digitala dedicate reputatiei marcilor si efectelor comunicarii in social media.
Prin integrarea solutiilor de cercetare in social media cu cercetarea de brand si comunicare, GfK aduce o abordare noua care ofera o perspectiva complexa asupra consumatorului actual, incluzand in analiza si opiniile consumatorilor exprimate natural, in mediul online.
Potrivit GfK, o buna parte a conversatiilor online despre marci este controlata de catre consumatori, brandurile putand fi auzite in noul context doar daca stiu cum sa asculte vocea consumatorilor si sa reactioneze rapid si pertinent la temele puse in discutie.
Prin noile solutii digitale de cercetare, GfK Romania urmareste mai multi indicatori in conversatiile purtate in mediile sociale despre marci: cat de populare sunt acestea, contextul in care oamenii vorbesc despre ele, motivele de satisfactie sau insatisfactie in raport cu marcile, posibilele surse care pot declansa crize de comunicare.
Noile instrumente imbina solutiile automatizate de Web Mining (cautare online dupa cuvinte cheie) cu analiza calitativa a discutiilor care permite interpretarea corecta a ironiilor si nuantelor din exprimare, fapt ce duce la o precizie de 95% a analizei contextului si sentimentelor consumatorului.
Luna trecuta, GfK a achizitionat la nivel global Sensemetric Web & Social Media Mining, companie specializata in cercetarea si monitorizarea social media.
Sensemetric, setul de solutii al companiei cu acelasi nume, a fost lansat in 2009.
Sensemetric Web & Social Mining a fost infiintata in 2012 si este o companie de consultanta de social media fullservice la nivel international.