Puterea rasului - studiu realizat de Viacom si GfK
puterea rasuluiviacomgfkstudiu
Viacom a lansat concluziile celei mai recente cercetari de piata "Puterea rasului". Acesta este un studiu care a fost derulat in doua etape in 12 tari, pe 3.500 de participanti. Partea a doua a acestui proiect a fost implementata de GfK.
Studiul a avut o prima etapa care a explorat impactul rasului asupra starii de bine a oamenilor, in timp ce a doua faza a investigat cum si cu cat creste nivelul de implicare a publicului atunci cand urmareste un continut amuzant sau unul umoristic, care il face sa rada in hohote.
Aceasta a doua parte a cercetarii a fost realizata cu ajutorul GfK EMO Scan, o tehnologie inovativa de scanare faciala, premiata la nivel mondial, care decodeaza raspunsurile emotionale ale oamenilor la stimuli vizuali, urmarindu-le miscarile subtile ale fetei.
“Am ales GfK pentru capacitatea sa de a oferi cu usurinta un studiu multi-stratificat, realizat simultan in mai multe tari, si pentru abordarea puternic diferentiatoare, cu ajutorul solutiei GfK EMO Scan”, a declarat Christian Kurz, vice-presedinte de cercetare, insight-uri si raportare la Viacom
GfK EMO Scan utilizeaza algoritmi puternici pentru a detecta si analiza emotia in timp real. Sistemul surprinde raspunsurile spontane ale consumatorilor in propriile lor case, folosind webcam-urile lor (bineinteles, cu permisiunea acestora) si urmarindu-le miscarile faciale in timp ce acestia vizioneaza programe TV si publicitate.
Acest lucru permite oferirea unui grad ridicat de finete in masurarea raspunsurilor emotionale.