5 obiceiuri zilnice pentru o campanie reusita de marketing pe retelele sociale
social mediamarketingmarketing online campanii marketingmarketing managersocial media managerexpert social media
Campaniile de marketing pe social media sunt din ce in ce mai eficiente, datorita numarului mare de utilizatori ai retelelor sociale. Daca si tu ai ales sa dezvolti o astfel de campanie, iata cinci lucruri care trebuie sa fie pe lista sarcinilor tale zilnice.
1. Verifica-ti profilul sau profilurile
Pentru a putea sa iti atingi obiectivul, trebuie sa stii ca nu poti lasa nicio zi sa treaca fara sa te loghezi pe profilul companiei tale. Doar asa vei putea fi rapid in a interactiona cu publicul tau.
2. Raspunde publicului.
Cu atat mai repede, cu atat mai bine. Indiferent ca este vorba despre o simpla postare pe perete sau un mesaj personal, nu trebuie sa lasi clientii sau potentialii clienti sa astepte.
3. Posteaza texte care sa incurajeze conversatiile.
Dupa ce ai raspuns la intrebarile care ti-au fost adresate, trebuie sa preiei tu initiativa. Posteaza texte care sa provoace raspunsurile publicului. Poti intreba ceva care sa aiba legatura cu domeniul tau de activitate, poti distribui un articol interesant, poti comenta un produs sau serviciu nou pe care il oferi, sau poti cere feedback-ul publicului in legatura cu un unul foarte cumparat si utilizat.
4. Incearca sa iti maresti publicul.
Cauta prin diverse legaturi, cum ar fi prietenii publicului tau, noi utilizatori care sa intre pe pagina companiei tale. In functie de ceea ce le place, de ceea ce posteaza, de locul in care lucreaza si multi alti factori, poti determina daca o persoana ar putea fi interesata sau nu de produsele sau serviciile pe care tu le oferi. Daca ai gasit o persoana care ar putea avea interes in domeniul tau de activitate, trimite-i o invitatie catre pagina ta. Nu posta pur si simplu link-ul pe peretele respectivului utilizator, ci, mult mai bine, trimite-i un mesaj privat.
5. Cauta postari in care apare numele companiei tale.
Trebuie sa stii ca astfel de postari pot contine un feedback indirect sau o nelamurire despre un produs sau serviciu. Odata ce le gasesti, comenteaza si tu respectivele postari: multumeste, explica, sau cere-ti scuze, dupa caz.