6 strategii de marketing digital pentru 2016
marketing digitalcampanii marketingcontinutconsumatori
Marketing-ul digital este unul din cele mai dinamice domenii de dezvoltare, cu noi tendinte lansate frecvent. Urmatoarele strategii definesc tendintele anului 2016.
1. Micro-momentele
Termen definit de Google, "micro-momentele" sunt acele secunde in care consumatorul vizualizeaza continut pe o platforma mobila sau online, cu o intentie clar formulata. Campaniile de marketing digital trebuie sa tina cont tocmai de aceste momente decisive pentru actul de cumparare. Continutul relevant, oferit exact in momentul potrivit, este esential.
2. Marketing-ul bazat pe locatie
Aplicatiile mobile permit detectarea locatiei geografice a consmatorului, care trebuie folosita ca avantaj pentru incurajarea achizitiei. Notificarile trimise pe baza de locatie permit consumatorului sa se indrepte spre cel mai apropiat punt de vanzare.
3. Marketing vizual
Estimarile Cisco arata ca 80% din traficul de Internet, in urmatorii 3 ani, va fi reprezentat de vizionarea materialelor video. Daca nu au facut-o deja, specialistii in marketing digital trebuie sa aloce mai multe resurse continutului vizual. Continutul in format video are un succes mai mare in atragerea si implicarea consumatorilor.
4. Interactivitate
La fel ca si continutul pur descriptiv, continutul static este de domeniul trecutului. Cumparatorii nu vor fi convinsi de un simplu text, oricat de bine ar fi realizat. Materialele video, infograficele, sondajele sunt doar cateva din elementele care pot imbogati continutul.
5. Personalizare
Studiile arata ca toti consumatorii isi doresc o experienta personalizata de shopping. Strategiile de marketing trebuie sa fie bazate pe raspunsurile primite de la cumparaturi si sa tina cont de preferintele sau nemultumirile acoestora. Un client care se simte tratat in mod preferential va fi mai dispus sa ramana fidel unui anumit brand.
Sursa: inc.com