Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

6 strategii de marketing digital pentru 2016

6 strategii de marketing digital pentru 2016
de la 02 Mai. 2016
6 strategii de marketing digital pentru 2016 Tags: marketing digitalcampanii marketingcontinutconsumatori

Marketing-ul digital este unul din cele mai dinamice domenii de dezvoltare, cu noi tendinte lansate frecvent. Urmatoarele strategii definesc tendintele anului 2016.



1. Micro-momentele

Termen definit de Google, "micro-momentele" sunt acele secunde in care consumatorul vizualizeaza continut pe o platforma mobila sau online, cu o intentie clar formulata. Campaniile de marketing digital trebuie sa tina cont tocmai de aceste momente decisive pentru actul de cumparare. Continutul relevant, oferit exact in momentul potrivit, este esential.

2. Marketing-ul bazat pe locatie

Aplicatiile mobile permit detectarea locatiei geografice a consmatorului, care trebuie folosita ca avantaj pentru incurajarea achizitiei. Notificarile trimise pe baza de locatie permit consumatorului sa se indrepte spre cel mai apropiat punt de vanzare.

3. Marketing vizual

Estimarile Cisco arata ca 80% din traficul de Internet, in urmatorii 3 ani, va fi reprezentat de vizionarea materialelor video. Daca nu au facut-o deja, specialistii in marketing digital trebuie sa aloce mai multe resurse continutului vizual. Continutul in format video are un succes mai mare in atragerea si implicarea consumatorilor.

4. Interactivitate

La fel ca si continutul pur descriptiv, continutul static este de domeniul trecutului. Cumparatorii nu vor fi convinsi de un simplu text, oricat de bine ar fi realizat. Materialele video, infograficele, sondajele sunt doar cateva din elementele care pot imbogati continutul.

5. Personalizare

Studiile arata ca toti consumatorii isi doresc o experienta personalizata de shopping. Strategiile de marketing trebuie sa fie bazate pe raspunsurile primite de la cumparaturi si sa tina cont de preferintele sau nemultumirile acoestora. Un client care se simte tratat in mod preferential va fi mai dispus sa ramana fidel unui anumit brand.

Sursa: inc.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement