Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

ANALIZA: Devenim tot mai comozi. Vrem un comert online mulat pe preferintele noastre

ANALIZA: Devenim tot mai comozi. Vrem un comert online mulat pe preferintele noastre
de la 26 Sep. 2013
ANALIZA: Devenim tot mai comozi. Vrem un comert online mulat pe preferintele noastre Tags: shoppingcomert onlinecumparaturiups

Atunci cand fac cumparaturi online consumatorii isi doresc varietate, mai mult control asupra termenului de livrare a produselor si o procedura convenabila de returnare a produselor, se arata intr-un studiu realizat de comScore Inc. si UPS.


“UPS Pulse of the Online Shopper” arata preferintele clientilor atunci cand fac cumparaturi online – de la stadiul premergator achizitionarii produselor la achizitia propriu-zisa, livrarea si returnarea produselor.
 
Studiul urmareste tendintele de utilizare a dispozitivelor mobile, influenta retelelor sociale si utilizarea  serviciilor integrate destinate cumparaturilor in magazine si in mediul online – cunoscute sub numele de retail omni-channel.
 
Ei folosesc retelele sociale pentru a beneficia de cele mai bune oferte si asteapta mai multe optiuni de livrare din partea comerciantilor online.
 
Tot mai multi oameni aleg in prezent sa achizitioneze bunuri on-line si cercetarile privind comportamentul consumatorului indica un apetit tot mai mare pentru metodele alternative de livrare la domiciliu, precum si nevoia serviciilor de retur.
 
“Estimarile mentioneaza rate de crestere pentru comertul electronic din Europa de 13-15% in urmatorii cinci ani, asadar e-commerce-ul este o zona de mare interes pentru compania noastra. Clientilor nostri din zona de comert online le oferim o gama larga de servicii de livrare rapida, cu trei incercari de livrare, si garantia de restituire a taxelor de transport (cand situatia o impune)”, a declarat Iulia Gabriela Nartea, managing director UPS Romania, Grecia si Slovenia.
 
In cursul acestui an, comScore a intervievat peste 5.500 de cumparatori online din sase tari europene (Belgia, Franta, Germania, Italia, Olanda si Marea Britanie) despre obiceiurile si experientele lor legate de cumparaturile online, inclusiv factori care i-au determinat sa abandoneze cosurile de cumparaturi si ce anume ii motiveaza sa recomande prietenilor anumiti comercianti.
 
Consumatorii isi pastreaza preferintele
 
In plus, studiul le-a oferit retailerilor informatii  utile pentru cresterea vanzarilor. De exemplu, 41% dintre consumatorii europeni au declarat ca ar prefera sa cumpere de la un anumit comerciant daca ar avea posibilitatea sa achizitioneze online si sa ridice apoi produsele din magazin, in timp ce 52% dintre ei ar dori sa aiba posibilitatea sa cumpere online si sa returneze produsele la magazin.
 
Gadgeturile influenteaza shoppingul
 
Retelele sociale si utilizarea dispozitivelor mobile continua sa influenteze obiceiurile de cumparare ale consumatorilor. Jumatate dintre clientii care utilizeaza un smartphone si aproape 60% dintre cei care utilizeaza o tableta cumpara online, iar 44% dintre ei au mentionat ca sansele de a compara ofertele magazinelor sunt mult mai mici atunci cand utilizeaza aplicatia pentru telefonul mobil a unui retailer, comparativ cu versiunea pentru mobil a site-ului.
 
In acelasi timp, jumatate dintre consumatorii europeni intervievati urmaresc un brand pe Facebook, iar 86% dintre acestia acorda atentie informatiilor noi transmise de comercianti.
 
„Consumatorii din Europa si din intreaga lume au la dispozitie un numar din ce in ce mai mare de dispozitive digitale si modalitati diverse de a fi permanent conectati cu  retailerii lor preferati online pe parcursul intregului proces de la selectie, comanda si pana la livrare”, a declarat Susan Engleson, senior director in cadrul comScore.
 
Canale, alegeri si avantaje
 
Cumparatorii din Europa se asteapta sa cunoasca optiunile de livrare si costurile totale inca de la  inceputul procesului de achizitie. Flexibilitatea este, de asemenea, un factor important, 55% dintre consumatorii europeni intervievati raspunzand ca isi doresc o mai mare flexibilitate in alegerea unei date de livrare, iar 53% doresc optiuni imbunatatite pentru colectarea pachetelor de la o locatie convenabila a comerciantului.
 
Deloc surprinzator, vizibilitatea este un factor apreciat de aproape toti consumatorii din Europa, 96% dintre ei afirmand ca metodele de urmarire a unei achizitii sunt esentiale sau binevenite, 65% doresc sa urmareasca coletul prin intermediul alertelor pe e-mail, iar 62% doresc sa aiba posibilitatea de a urmari expedierile direct pe site-ul retailerului.
 
"Pe masura ce consumatorii din Europa isi schimba optiunile de cumparare si aleg mediul online, asteptarile lor fata de oferta comerciantilor continua sa creasca. In prezent, acesti consumatori asteapta de la comerciantii online o experienta complexa de cumparaturi pe multiple canale. UPS are capacitatea sa sprijine comerciantii, mari sau mici, sa dezvolte solutii inovatoare de logistica, asigurandu-le succesul in relatia cu clientii lor online", a declarat Nick Basford, vicepresedinte Marketing, UPS Europa.
 
Returnari comode
 
Potrivit raportului, serviciile de returnari pot determina cresterea vanzarilor si pot imbunatati nivelul de satisfactie a clientilor. Jumatate dintre cumparatorii online din Europa au declarat ca posibilitatea de a controla mai usor serviciile de returnare / schimbare necesita imbunatatiri, doua treimi au afirmat ca analizeaza politica de returnare inainte de a face o achizitie, iar 61% au declarat ca ar cumpara mai mult de la un retailer, daca acesta ofera o politica de returnare comoda.
 
La studiul global au participat peste 14.000 de cumparatori online din Statele Unite, Europa, Asia, Australia, Mexic si Canada.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement