Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce succes a avut spagatul lui Van Damme pe doua camioane Volvo

Ce succes a avut spagatul lui Van Damme pe doua camioane Volvo
de la 12 Dec. 2013
Ce succes a avut spagatul lui Van Damme pe doua camioane Volvo Tags: van dammevolvoreclama

Odata cu reclama, "The Epic Split", Volvo Trucks demonstreaza ca o abordare neconventionala de marketing B2B functioneaza. Reclama s-a raspandit in toata lumea si este deja, dupa doar patru saptamani, cea mai vizionata reclama auto din istoria Youtube. Inca de la lansarea "The Epic Split" pe canalul Youtube in data de 14 noiembrie 2013, reclama a acumulat peste 59 milioane de vizualizari.


S-a raspandit pe retelele sociale si canalele de stiri, a fost subiectul a mii de discutii si chiar a devenit un fenomen in sine, inspirand crearea a numeroase reinterpretari proprii, atat din partea publicului, cat si a celebritatilor, potrivit unui comunicat al companiei.

“Reactia a fost coplesitoare. Sigur, speram sa aiba success, dar nu ne-am asteptat sa fie atat de mare sau sa se intample atat de repede. Pana la urma, “The Epic Split” este o reclama pentru autocamioane”, spune Per Nilsson, Director PR Volvo Trucks.

Succes in cifre “The Epic Split” nu a devenit doar reclama auto cea mai vizionata vreodata pe Youtube. Rezultatele dupa primele patru saptamani pot fi masurate in cifre pe mai multe paliere.

“The Epic Split” si povestea din spatele acestui film au obtinut:

• Peste 6 milioane de distribuiri pe retele sociale • Peste 10 milioane de afisari pe Google.com • Acoperire extinsa in mass-media din intreaga lume: reclama a facut subiectul a circa 20.000 de editoriale online pana acum • O valoare mass-media estimata la 70 milioane euro.

Mai inteligent, in loc de mai costisitor

Incepand cu toamna anului 2012, Volvo Trucks a lansat sase filme creative pentru a prezenta inovatiile incluse in cele cinci noi camioane lansate in aceeasi perioada.

De exemplu, ”The Epic Split” scoate in evidenta precizia si stabilitatea Directiei Dinamice Volvo. De asemenea este filmul cu cel mai mare succes de pana acum. ”Reusita este in principal un rezultat al implicarii publicului. Noi nu putem cheltui mai mult decat o fac competitorii nostri. In schimb, trebuie sa facem lucrurile mai inteligent. Strategia noastra de comunicare rezulta din aceasta abordare”, spune Per Nilsson.

Foto: Volvo.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement