Ce succes a avut spagatul lui Van Damme pe doua camioane Volvo
van dammevolvoreclama
Odata cu reclama, "The Epic Split", Volvo Trucks demonstreaza ca o abordare neconventionala de marketing B2B functioneaza. Reclama s-a raspandit in toata lumea si este deja, dupa doar patru saptamani, cea mai vizionata reclama auto din istoria Youtube. Inca de la lansarea "The Epic Split" pe canalul Youtube in data de 14 noiembrie 2013, reclama a acumulat peste 59 milioane de vizualizari.
S-a raspandit pe retelele sociale si canalele de stiri, a fost subiectul a mii de discutii si chiar a devenit un fenomen in sine, inspirand crearea a numeroase reinterpretari proprii, atat din partea publicului, cat si a celebritatilor, potrivit unui comunicat al companiei.
“Reactia a fost coplesitoare. Sigur, speram sa aiba success, dar nu ne-am asteptat sa fie atat de mare sau sa se intample atat de repede. Pana la urma, “The Epic Split” este o reclama pentru autocamioane”, spune Per Nilsson, Director PR Volvo Trucks.
Succes in cifre “The Epic Split” nu a devenit doar reclama auto cea mai vizionata vreodata pe Youtube. Rezultatele dupa primele patru saptamani pot fi masurate in cifre pe mai multe paliere.
“The Epic Split” si povestea din spatele acestui film au obtinut:
• Peste 6 milioane de distribuiri pe retele sociale • Peste 10 milioane de afisari pe Google.com • Acoperire extinsa in mass-media din intreaga lume: reclama a facut subiectul a circa 20.000 de editoriale online pana acum • O valoare mass-media estimata la 70 milioane euro.
Mai inteligent, in loc de mai costisitor
Incepand cu toamna anului 2012, Volvo Trucks a lansat sase filme creative pentru a prezenta inovatiile incluse in cele cinci noi camioane lansate in aceeasi perioada.
De exemplu, ”The Epic Split” scoate in evidenta precizia si stabilitatea Directiei Dinamice Volvo. De asemenea este filmul cu cel mai mare succes de pana acum. ”Reusita este in principal un rezultat al implicarii publicului. Noi nu putem cheltui mai mult decat o fac competitorii nostri. In schimb, trebuie sa facem lucrurile mai inteligent. Strategia noastra de comunicare rezulta din aceasta abordare”, spune Per Nilsson.
Foto: Volvo.