Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Comunicarea directa cu clientii, principalul motiv pentru care companiile utilizeaza social media

Comunicarea directa cu clientii, principalul motiv pentru care companiile utilizeaza social media
de la 20 Apr. 2015
Comunicarea directa cu clientii, principalul motiv pentru care companiile utilizeaza social media Tags: social mediasocial media companiicomunicare companii

Intr-o lume tot mai orientata catre digitalizare, companiile trebuie sa fie prezente pe toate canalele de comunicare cu clientii, inclusiv pe platforme colaborative de tipul social media, si sa le ofere acestora informatii si raspunsuri rapide, potrivit SAP SE, liderul mondial pe piata de solutii software de business si tehnologie.

Aproximativ doua treimi dintre companiile care utilizeaza platforme colaborative de business au ca scop comunicarea directa cu clientii, arata un studiu recent, realizat de compania americana de consultanta IDC si intitulat "Business Networks: The Next Wave of Innovation".

Altfel, potrivit studiului IDC, 64% dintre companii aleg aceste platforme tocmai pentru a putea comunica direct cu clientii, in timp ce un procent similar – 60% – declara ca le utilizeaza pentru a raspunde solicitarilor venite din partea clientilor, iar 57% pentru a obtine feedback asupra produselor si serviciilor.

In ceea ce priveste motivele ce vizeaza comunicarea interna si cu partenerii, 58% dintre companii utilizeaza platformele colaborative de business pentru a impartasi idei si experiente din industria in care activeaza, 54% pentru a imbunatati procesul de decizie si 51% pentru a comunica direct cu colegii, atat cei din companie, cat si din industrie. In plus, jumatate dintre companiile chestionate utilizeaza aceste platforme pentru a raspunde solicitarilor venite din partea partenerilor de afaceri, mai arata studiul IDC.

Mai mult, in cadrul companiilor, platformele colaborative creeaza conexiuni de munca si intre angajati, parteneri si clienti si contribuie la o crestere semnificativa a gradului de productivitate, asigurand un mediu de lucru mai atractiv.

In acest sens, potrivit unui raport independent realizat la solicitarea SAP, utilizarea unei platforme colaborative poate reduce cu aproape 10% timpul necesar incheierii de noi contracte, cu circa 15% durata necesara accesarii de informatii in interes de serviciu si cu aproximativ 15% costurile cu programele de training pentru noii angajati.

„Devine tot mai clar ca elementul principal in orice business este clientul final. Astfel, companiile devin tot mai constiente ca toate eforturile trebuie indreptate spre asigurarea unei experiente unitare si ca, indiferent de canalul de comunicare prin care interactioneaza cu clientii, trebuie sa reactioneze si sa satisfaca nevoile acestora in cel mai rapid mod cu putinta, iar platformele colaborative indeplinesc exact acest lucru”, a declarat Valentin Tomsa, Director General SAP Romania.

Platforma colaborativa in cloud SAP vine in sprijinul companiilor si genereaza rezultate prin intermediul modelelor de lucru si proceselor predefinite care conecteaza angajatii si datele necesare pentru luarea deciziilor de business. In prezent, platforma SAP Jam numara peste 17,5 milioane de utilizatori la nivel mondial.


Jurnalist Manager.ro
5 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement