Doar 8% dintre brandurile de top au trecut la noul design Twitter
twitteractualizare paginafacebook timelinenou designmarci de top
Este nevoie doar de cateva minute pentru a comuta pagina de Twitter pe noul format. In prezent, 92 din cele 100 de branduri de top nu au avut timp pentru acest lucru saptamana trecuta.
O analiza a marcilor de top din lume, facuta de Interbrands's 2011 Top 100 List, arata ca doar opt dintre branduri au avut grija de acest aspect: Samsung, SAP, Nike, Nintendo, Ford, Moet & Chandon, Armani si Starbucks.
Scott Monty, seful departamenului de social media pentru Ford, spune ca a actualizat profilul de Twitter al companiei Ford in termen de 24 de ore de la anunt. "Sincer, a fost ceva usor pentru noi", sustine Monty.
El a adaugat ca ii place faptul ca noua versiune arata la fel si pe formatul mobil. "Acest design universal este ceva care functioneaza pentru noi", a explicat Monty.
In ciuda faptului ca Twitter a infuriat unele agentii partenere dandu-le lor si brandurilor pentru care le reprezinta, ca schimbare se apropie, adoptarea lenta a paginilor noi nu inseamna ca marcile se opun actualizatii.
Timeline-ul Facebook a fost adoptat la fel de incet. La doua saptamani dupa ce Facebook a anuntat schimbarea, doar 25% dintre branduri au folosit-o.