Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

GfK Twitter TV Ratings, serviciul prin care grupurile media vad cat sunt de apreciate

GfK Twitter TV Ratings, serviciul prin care grupurile media vad cat sunt de apreciate
de la 29 Ian. 2014
GfK Twitter TV Ratings, serviciul prin care grupurile media vad cat sunt de apreciate Tags: gfktwittermass mediateleviziuni

Twitter si GfK au lansat GfK Twitter TV Ratings in Germania, Austria si Olanda. Serviciu va oferi date despre frecventa si reach-ul mesajelor utilizatorilor de Twitter, asociate programelor de televiziune si campaniilor de comunicare derulate pe acestea.


Informatiile sunt foarte importante pentru grupurile media, pentru ca in acest fel media obtine informatii despre popularitatea comentariilor din social media.
 
In timp ce se uita la televizor, din ce in ce mai multe persoane isi impartasesc opiniile si comentariile despre programele TV pe Twitter. Asa-numitul “al doilea ecran” transforma televiziunea intr-o experienta interactiva si sociala.
 
In acest fel, creste gradul de penetrare a canalelor de televiziune, deoarece mesajele sunt larg raspandite printre followerii acestor utilizatori de Twitter (persoanele care le urmaresc activitatea).
 
GfK va putea sa furnizeze date cu privire la frecventa si la gradul de penetrare ale mesajelor care fac referire la anumite programe de televiziune.
 
Serviciul va permite canalelor de televiziune sa arate audienta suplimentara pe care o castiga prin intermediul social media. In plus, agentiile media si advertiserii vor avea la dispozitie parametri mai detaliati pentru a planifica si a evalua campaniile cross-media.
 
“Credem ca interactiunea dintre diferite canale media este deosebit de interesanta. De aceea, oferim insight-uri asupra efectelor cross-media, alaturi de Twitter, noul nostru partener inovator”, spune Matthias Hartmann, CEO GfK.
 
Totodata, Ali Rowghani, COO Twitter, crede ca Twitter a devenit un companion important pentru milioane de oameni in experienta vizionarii programelor TV.

Oamenilor le place sa foloseasca Twitter in timp ce se uita la televizor si sa participe la discutii in timp real despre programele pe care le urmaresc. Suntem foarte multumiti ca GfK va aduce experienta sa de masurare a audientelor si in social media, pentru a oferi posturilor de televiziune posibilitatea sa masoare audienta totala pe care o ating””, mai spune oficialul Twitter.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement