GfK Twitter TV Ratings, serviciul prin care grupurile media vad cat sunt de apreciate
gfktwittermass mediateleviziuni
Twitter si GfK au lansat GfK Twitter TV Ratings in Germania, Austria si Olanda. Serviciu va oferi date despre frecventa si reach-ul mesajelor utilizatorilor de Twitter, asociate programelor de televiziune si campaniilor de comunicare derulate pe acestea.
Informatiile sunt foarte importante pentru grupurile media, pentru ca in acest fel media obtine informatii despre popularitatea comentariilor din social media.
In timp ce se uita la televizor, din ce in ce mai multe persoane isi impartasesc opiniile si comentariile despre programele TV pe Twitter. Asa-numitul “al doilea ecran” transforma televiziunea intr-o experienta interactiva si sociala.
In acest fel, creste gradul de penetrare a canalelor de televiziune, deoarece mesajele sunt larg raspandite printre followerii acestor utilizatori de Twitter (persoanele care le urmaresc activitatea).
GfK va putea sa furnizeze date cu privire la frecventa si la gradul de penetrare ale mesajelor care fac referire la anumite programe de televiziune.
Serviciul va permite canalelor de televiziune sa arate audienta suplimentara pe care o castiga prin intermediul social media. In plus, agentiile media si advertiserii vor avea la dispozitie parametri mai detaliati pentru a planifica si a evalua campaniile cross-media.
“Credem ca interactiunea dintre diferite canale media este deosebit de interesanta. De aceea, oferim insight-uri asupra efectelor cross-media, alaturi de Twitter, noul nostru partener inovator”, spune Matthias Hartmann, CEO GfK.
Totodata, Ali Rowghani, COO Twitter, crede ca Twitter a devenit un companion important pentru milioane de oameni in experienta vizionarii programelor TV.
Oamenilor le place sa foloseasca Twitter in timp ce se uita la televizor si sa participe la discutii in timp real despre programele pe care le urmaresc. Suntem foarte multumiti ca GfK va aduce experienta sa de masurare a audientelor si in social media, pentru a oferi posturilor de televiziune posibilitatea sa masoare audienta totala pe care o ating””, mai spune oficialul Twitter.