Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Jack Dorsey catre angajati: "Nu va folositi de numele meu cand promovati o idee; o sa pareti niste prosti"

Jack Dorsey catre angajati: "Nu va folositi de numele meu cand promovati o idee; o sa pareti niste prosti"
de la 16 Mai. 2014
Jack Dorsey catre angajati: "Nu va folositi de numele meu cand promovati o idee; o sa pareti niste prosti" Tags: jack dorseysquareideipronumetrafic de influentaprostie

Joi, CEO-ul Square, Jack Dorsey, a publicat un email pe care l-a scris in 2012. Mesajul era adresat angajatilor sai.

"Am observat ceva amuzant in companie", scrie Dorsey. "Foarte multi angajati se folosesc de numele meu (dar si de numele altora), pentru a promova o idee". "Lui Jack ii place ideea respectiva, Jack crede ca este o ideea buna, Jack a zis ca... etc".
 
Dorsey spune ca nu "traficul de influenta" este enervant (chiar daca este josnic). Cand folosesti numele unui sef, pentru a justifica o idee, iti pierzi autoritatea si responsabilitatea... mai exact, ideea respectiva nu mai are aceeasi importanta, explica Dorsey.
 
Limbajul conteaza. Perceptia de asemenea. Modul in care prezentam o idee este la fel de important ca valoarea intrinseca a acesteia. 
 
Folosirea deasa a numelui unui sef indica faptul ca nu prea ai incredere in tine. (Potrivit unor studii, oamenii cu roluri influente - atat sociale, cat si profesionale - folosesc mai putin persoana intai, raportat la subordonatii lor).
 
Utilizarea pronumelui este subtila, dar nu ezitam sa apelam la ea. Promovarea cu ajutorul unor nume se situeaza in antiteza cu subtilitatea, explica Dorsey. Imagineaza-ti efectul asupra CEO-ului. "Ideea este buna pentru ca-i place sefului..." - Dorsey spune ca acesta este cel mai "comod" argument posibil.
 
O ideea poate fi extraordinara, dar daca o prezinti in asemenea termeni, "iti urez noroc...", declara Dorsey.
 
"Este simplu: Daca trebuie sa te folosesti de numele cuiva pentru a promova un punct de vedere sau o idee, nu vei avea niciun merit (o sa crezi tot mai putin in ideea ta", scrie Dorsey. 
 
"Daca tu crezi in acea idee, trebuie sa demonstrezi si celorlalti. Autoritatea deriveaza in mod firesc din meritul tau, nu invers", conchide Dorsey. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement