LinkedIn si-a majorat estimarile privind castigurile din acest an
linkedinretea socialacaliforniafacebookreclamesmartphone
Reteaua de socializare profesionala LinkedIn a intrecut estimarile analistilor financiari de pe Wall Street privind profitul din al treilea trimestru si a majorat estimarile legate de castigul anual.
Dupa prezentarea rezultatelor financiare, actiunile companiei au crescut cu 7%. LinkedIn a inregistrat un profit net de 2,3 milioane dolari (+2 centi/actiune) in cele trei luni incheiate la 30 septembrie 2012, fata de o pierdere neta de 1,6 milioane dolari, inregistrata in urma cu an.
Excluzand unele taxe, LinkedIn a anuntat castigarea a 22 centi/actiune in T3 2012, peste estimarile analistilor de pe Wall Street, situate la 11 centi.
Veniturile in al treilea trimestru s-au situat la 252 milioane dolari, in crestere cu 81% de la an la an si peste asteptarile analistilor Thomson Reuters, de 244,2 milioane dolari.
LinkedIn a mai precizat ca in 2012 ar putea obtine un venit total de 939 - 944 milioane dolari, fata de estimarile anterioare de 915 - 925 milioane dolari.
In trimestrul 3, a declarat CEO-ul LinkedIn, Jeff Weiner, numarul utilizatorilor inregistrati in reteaua profesionala a crescut cu 47% de la an la an. Peste 70% dintre noii membri ai LinkedIn au fost din afara Americii.
LinkedIn, care numara peste 175 milioane membri, aduna la un loc profesionistii care isi cauta un loc de munca si companiile angajatoare. Compania inregistreaza castiguri financiare in urma vanzarii de reclama si subscriptii premium, precum si a oferirii de servicii specializate pentru recrutori; astfel, se diferentiaza de retelele sociale dependente de reclama, precum Facebook si Twitter.
Compania cu sediul in Mountain View, California a anuntat ca veniturile furnizate de serviciile specializate au crescut cu 95% de la an la an in T3 2012, in timp ce incasarile din publicitate s-au majorat cu 60%.
LinkedIn a mai subliniat ca traficul pe homepage-ul sau a crescut cu 60%, de la momentul reorganizarii vizuale a site-ului, survenita in trimestrul mentionat.
Reteaua s-a concentrat mai des asupra canalelor mobile si testeaza deja reclame pentru smartphone-uri. Procentajul utilizatorilor unici de pe mobil s-a dublat fata de trimestrul similar din 2011.