MediaTRUST Romania a devenit membru BRAT si ARMA
madia trustbratarmamonitorizare
MediaTRUST Romania este, incepand cu acest an, membru al Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) si al Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor (ARMA).
In calitate de membru BRAT, mediaTRUST dispune de serviciul SNA FOCUS - sistemul de cercetare media care ofera rezultate de audienta pentru presa scrisa, rezultate despre consumul de produse si servicii (inclusiv marcile consumate), stilul de viata, profilele socio demografice.
Prin alaturarea la ARMA, mediaTRUST Romania, unul dintre cei mai importanti furnizori de monitorizare si analize de media, beneficiaza de audientele TV.
Prin integrarea datelor de audienta, mediaTRUST ofera analize media complexe ce permit evaluarea targetarii corecte si eficiente a comunicarii.
MediaTRUST monitorizeaza 23 de posturi de televiziunie nationale, 12 posturi de radio nationale, peste 570 de publicatii nationale si locale, peste 2.000 de surse de stiri online, peste 20.000 de blog-uri si forum-uri la care se adauga toate conturile publice ale utilizatorilor romani de Facebook, Twitter si Google+.
"Complexitatea serviciilor oferite si actiunile recente intreprinse de mediaTRUST au ca scop consolidarea si mentinerea companiei la cel mai inalt nivel al pietei de monitorizare media", potrivit lui Bogdan Apostol, directorul general al mediaTRUST.
MediaTRUST Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine.
Din 2004, compania este membra a FIBEP, principala organizatie internationala a agentiilor de monitorizare, iar, din octombrie 2010, este detinuta in proportie de 100% de Institute of Media Monitoring Polonia.
Clientii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pietei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultura, showbiz, politic.