Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata de divertisment din Romania creste, dar tot mica este

Piata de divertisment din Romania creste, dar tot mica este
de la 09 Iul. 2013
Piata de divertisment din Romania creste, dar tot mica este Tags: divertismentstudiupwctelecom

Piata de media si divertisment din Romania va inregistra al treilea cel mai rapid ritm de crestere din Europa Centrala si de Est, cu o rata medie anuala de crestere de 7,7% (CAGR), pana in 2017, arata raportul PwC Entertainment and Media Outlook.


Pietele cu cea mai rapida crestere din regiune raman Turcia (11,4% CAGR) si Rusia (10,1%), in vreme ce Ungaria (5,5%), Republica Ceha (5,1%) si Polonia (3,2%) vor inregistra rate mai mici de crestere decat Romania.
 
Cu toate acestea, Romania va ramane cea mai mica piata de media si divertisment din regiune ca volum. Valoarea estimata a pietei locale de media si divertisment a fost de 2,44 miliarde de dolari americani in 2012 si se asteapta sa ajunga la 3,53 miliarde de dolari in 2017.
 
„Romania ramane una dintre pietele de media si divertisment cele mai dinamice din regiune. Cu toate acestea, cea mai mare parte a cresterii va veni din segmentul accesului la Internet, in vreme ce veniturile din publicitate si cheltuielile consumatorilor pentru produsele media vor creste intr-un ritm mult mai incet”, a declarat Florin Deaconescu, partener, Servicii de Audit, responsabil pentru sectorul de telecom, media si divertisment, PwC Romania.
 
In intreaga lume, accesul la continutul media si de divertisment trece printr-un proces de democratizare, prin raspandirea tot mai larga a Internetului si cresterea exploziva a terminalelor mobile inteligente.
 
In vreme ce cheltuielile pentru produsele media traditionale vor ramane partea cea mai consistenta a pietei in urmatorii cinci ani, cresterea va veni din segmentul produselor media digitale, se mai arata potrivit raportului anual PwC Global Entertainment and Media Outlook 2013-2017. Ca reactie la acest proces, afacerile de media si divertisment continua sa-si dezvolte capacitatile in materie de cunoastere a consumatorului si sa isi imbunatateasca agilitatea operationala. 
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement