Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Romanian PR Award, la a-XI-a editie

Romanian PR Award, la a-XI-a editie
de la 17 Sep. 2013
Romanian PR Award, la a-XI-a editie Tags: pr awardpremiirelatii publiceinovatie

Dupa zece ani, povestea Romanian PR Award continua, mai puternica, mai diversa si mai "incapatanata", reusind sa adune sub aceeasi umbrela parteneri prestigiosi, nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenti valorosi si zeci de tineri aspiranti la o cariera in PR.


Fiecare cu crezul si povestea lui de succes, dar cu totii uniti de un duh al breslei si de dorinta de a da comunicarii insemnatatea pe care o merita.
 
Cea de-a XI-a editie adauga calatoriei marcheaza inceputul unei decade si este un moment prielnic pentru o gura de aer proaspat, o reimprospatare a conceptului, a identitatii vizuale si a criteriilor de jurizare.
 
S-au revizitat, asadar, momentele si realizarile cheie ale festivalului si am pornit in redefinirea valorilor competitiei de la trei constante care dau consistenta actului comunicarii - leadership, inovatie si impact.
 
Leadership – pentru a intari necesitatea accesului comunicatorilor la deciziile de management, acces care ramane o provocare majora pentru multi reprezentanti ai breslei.
 
Inovatie – pentru ca va fi unul dintre pilonii importanti de diferentiere, factorul-motor care va facilita accesul comunicatorilor la suita "C" si cel care va intari rolul functiei de comunicare in cadrul organizational.
 
Impact – pentru ca fara obiective si rezultate masurabile, Relatiile Publice nu se vor bucura de importanta cuvenita.
 
Distinctia "PR Innovator of the Year", acordata in premiera de Vodafone, reprezinta una dintre noutatile acestei editiei.
 
In spiritul diversificarii si cresterii, s-au introdus in competitie 4 sectiuni noi care reflecta maturizarea industriei si dobandirea de competente specifice in domenii specializate.
 
Pe langa categoriile dedicate unor arii noi de expertiza, s-a considerat utila recunoasterea meritelor departamentelor in-house de PR, recompensarea eforturilor agentiilor cu pana la 5 angajati si oferirea distinctiei "Profesionistul de PR al Anului" comunicatorului cu rezultate profesionale exceptionale si o contributie evidenta la dezvoltatea industriei.





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement