Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Social media pentru afaceri - 7 strategii de succes

Social media pentru afaceri - 7 strategii de succes
de la 20 Iun. 2016
Social media pentru afaceri - 7 strategii de succes Tags: social mediaafaceriseoclienti

O afacere de succes este o afacere care stie sa foloseasca tool-urile de social media. Rezultatele strategiilor de social media pot fi masurate si contribuie la crestrea vanzarilor si extinderea business-ului.


De la implicarea si retentia cumparatorilor, pana la pozitionarea brand-ului si recrutarea celor mai buni specialisti, Social Media este indispensabila pentru succesul unui business de viitor.

1. Implicarea clientilor

Implicarea clientilor poate avea loc atat offline cat si online, pe site-ul companiei, pe canalele de social media sau la evenimentele live organizate de compania respectiva. Implicarea cumparatorilor este unul din factorii-cheie pentru imbunatatirea nivelului de satisfactie si a loialitatii.

Principalii indicatori pentru masurarea implicarii clientilor sunt:

- numarul de followeri pe Facebook, Twitter, etc
- numarul comentariilor pe blogul companiei sau pe Facebook
- numarul de share-uri pe Facebook si de retweet-uri pe Twitter
- review-urile si voturile acordate de clienti

2. Vanzari si profituri

Strategia de Social Media nu creste doar implicarea clientilor, ci si vanzarile. Dell a declarat ca a realizat vanzari de 3 milioane $ prin intermediul cupoanelor acordate pe Twitter. Blendtec si-a crescut vanzarile cu peste 100% in urma unei campanii pe Youtube.
Indicatorii care trebuie masurati: vanzarile care vin direct din Google, vanzarile din cautarile platite si vanzarile directe din social media

3. SEO

Strategia de SEO pentru social media presupune identificarea si incorporarea cuvintelor-cheie targetate in principalele landing pages de pe site-ul companiei.
Cuvintele-cheie trebuie folosite strategic si pe Facebook sau twitter. Monitorizati repostarile pe social media ale continutului de pe site-ul firmei.

4. Intarirea pozitiei de brand

Natura relatiilor publice s-a schimbat odata cu extinderea comunicarii pe canalele de social media. Cei mai buni reprezentanti de relatii publice sunt chiar fanii loiali ai produselor/serviciilor Dvs. Toti indicatorii cu privire la pozitia brandului Dvs. pot fi masurati pe canalele de social media.

5. Retentia clientilor

Afacerile din ziua de azi functioneaza intr-o lume a optimizarii si a retentiei. Monitorizati ratele de retentie atunci cand initiati o strategie de social media. Procentul comenzilor provenite de la cumparatorii care revin ar trebui sa fie majoritar. Identificati clientii fideli si asigurati-va ca le rasplatiti loialitatea.

6. Reducerea costurilor

Efectele recesiunii inca sunt vizibile, de aceea este important sa reducem costurile acolo unde posibil. Una din cele mai bune solutii este sa inlocuim instrumentele traditionale de PR si marketing cu tool-urile de social media.

7. Recrutarea specialistilor

Tinerele generatii de specialisti au crescut in cultura social media. Prin urmare, vor fi atrasi de companiile care gandesc in acelasi mod. Folositi social media pentru a identifica principalii factori de satisfactie in randul angajatilor actuali si folositi-le pentru a crea o strategie de recrutare.

Sursa: socialmedia.biz
Foto: pixabay.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 2.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement