STUDIU: Doar 34,6% din firmele romanesti au o strategie de social media marketing
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: Doar 34,6% din firmele romanesti au o strategie de social media marketing
Majoritatea (75%) managerilor romani de firme mici si mijlocii din Romania considera ca, in esenta, retelele de socializare online, precum Facebook, Twitter sau LinkedIn, reprezinta o importanta oportunitate de marketing, vanzare si comunicare corporatista. Totusi, doar 34,6% din firme au o strategie de social media marketing, potrivit studiului "Impactul utilizarii retelelor de socializare online de catre angajati asupra activitatii firmei", realizat de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton.
Potrivit cercetarii, un sfert dintre managerii romani (25%) au o atitudine ostila vizavi de retelele de socializare, pe care le considera o amenintare la adresa functionarii profitabile a firmei.
"Este ingrijorator faptul ca doar circa o treime din firmele mici si mijlocii din Romania au o strategie de social media marketing si ca 25% din managerii romani considera retelele sociale o amenintare la adresa functionarii profitabile a firmei. Cu investitii reduse, se pot obtine rezultate spectaculoase din social media", a declarat, pentru Manager.ro, Florin Campeanu, Senior Consultant la Fokus Digital Services, companie care ofera servicii complete de online outsourcing.
Jumatate (50%) din managerii de firme mici si mijlocii din Romania aplica strategii de social media marketing de o perioada cuprinsa intre 1 si 5 ani. Alti 22,9% au inceput implementarea unor astfel de politici de mai devreme de 1 an. Managerii cu experienta de peste 5 ani in aplicarea de strategii de social marketing reprezinta doar 7% din totalul celor chestionati.
Studiul "Impactul utilizarii retelelor de socializare online de catre angajati asupra activitatii firmei" a fost realizat pe un esantion de 512 manageri, in perioada 1 - 30 iunie 2011, de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton, liderul pietei de informatii specializate din Romania.
Pentru mai multe informatii: Cristina Apopei, Project Manager, e-mail: cristinaa@rs.ro, telefon: 021.317.25.79