STUDIU: Sunt sanse cu 11% mai mari ca o femeie sa dea clic pe o reclama de pe Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: Sunt sanse cu 11% mai mari ca o femeie sa dea clic pe o reclama de pe Facebook
Vesti bune pentru furnizorii de produse si servicii care se adreseaza sexului frumos si pe care le promoveaza pe Facebook. Un nou studiu arata ca probabilitatea ca o femeie sa dea clic pe o reclama de pe reteaua de socializare online este cu 11% mai mare decat in cazul barbatilor.
De asemenea, femeile apasa mai des pe butonul "Like" decat barbatii, potrivit unui studiu realizat de SocialCode, o agentie de publicitate specializata pe retele de socializare.
Compania a analizat peste 4 milioane de clicuri, date pe reclamele de pe Facebook ale 50 din clientii sai, dintr-o gama variata de industrii, pentru a vedea cum varsta si sexul influenteaza consumul de publicitate pe Facebook.
Utilizatorii mai in varsta dau mai des clic pe reclame, in timp ce tinerii au tendinta sa apese butonul de "Like" aferent. De exemplu, la cei care au o varsta mai mare de 50 de ani probabilitatea de a da clic pe o reclama este cu 28,2% mai mare decat la cei cu varste cuprinse intre 18 si 29 de ani, iar probabilitatea de a da "Like" este cu 9% mai mica. Comparativ cu restul utilizatorilor de Facebook, la cei cu varste de peste 50 de ani probabilitatea de a da clic pe o reclama este cu 22,6% mai ridicata, iar cea de a da "Like" cu 8,4% mai redusa.
"In general, utilizatorii mai tineri de Facebook se simt mai confortabil cu folosirea butonului 'Like'", a declarat Laura O’Shaughnessy, directorul executiv al SocialCode, intr-un comunicat.