Vodafone face campanie pentru romanii curajosi
vodafonecampanieromaniinitiativa
Vodafone Romania lanseaza, astazi, o campanie prin care face cunoscute povestile romanilor indrazneti. Campania se refera la cei care, cu ajutorul tehnologiei, au reusit sa inoveze, sa progreseze, sa isi depaseasca limitele.
Campania are in centru un personaj real, ciobanul Ghita Danuletiu, din comunca Jina, judetul Sibiu, care foloseste smartphone-ul si Internetul mobil pentru a fi in legatura cu cei dragi si a fi conectat la retelele sociale. In varsta de 28 de ani, Ghita se ocupa de oierit de la 14 ani si a reusit, prin munca si perseverenta, sa creasca semnificativ afacerea familiei sale.
“Vedem in jur mii de romani care, asemenea personajului campaniei noastre, incearca lucruri noi si progreseaza in fiecare zi. Comunicatiile mobile sunt un adevarat catalizator care ne poate ajuta sa evoluam, ca indivizi si comunitate”, a spus Laura Barbu, director, Brand si Marketing Communications, Vodafone Romania.
Vodafone va invita pe site-ul www.romaniiauinitiativa.ro pentru a va face cunoscute povestile despre reusita personala sau in afaceri. Timp de doua luni, cele mai votate povesti personale vor fi premiate saptamanal cu un abonament Smart 10, alaturi de telefonul Vodafone Smart Mini.
Si antreprenorii care isi impartasesc povestile pot castiga, saptamanal, un pachet Vodafone Office Complet, in valoare de 29 Euro/luna (fara TVA), impreuna cu un telefon, router si multifunctionala.