Zambeste! Esti la camera ascunsa by Facebook
facebookmark zuckerbergfacedealsoferte personalizatecamera video
O agentie de publicitate din America a gasit solutia ideala pentru campanii promotionale personalizate. Au nevoie de reteaua de socializare Facebook, un program de recunoastere faciala si camere de luat vederi.
Redpepper a inventat o noua metoda prin care se pot urmari clientii cu ajutorul Facebook si a programelor de recunoastere faciala, inclusiv in magazinele cu camere de luat vederi.
Astfel, advertiserii isi pot surprinde clientii oriunde cu discounturi sau alte oferte speciale.
Cum functioneaza?
Numit facedeals, serviciul presupune instalarea mai multor camere video in diverse locatii precum magazine, baruri sau restaurante. Capacitatea camerelor este de a recunoaste chipul celor care trec prin zona respectiva si stabilirea locatiei in care se afla. Astfel, pornind de la datele personale de pe pagina de Facebook, de la istoricul like-urilor, potentialii clienti primesc prin intermediul telefonului mobil oferte personalizate de la producatorii si furnizorii de servicii care utilizeaza programul.
Insa, nu oricine poate primi ofertele personalizate, mai ales daca nu isi da acordul.
"Cu ajutorul tau, aplicatia verifica cele mai recente poze in care ai fost taguit si le foloseste pentru a te identifica in viata reala. Ofertele speciale vor ajunge astfel la tine, prin intermediul telefonului mobil, in toate locatiile in care s-au instalat aceste camere. Tot ce trebuie sa faci este sa iti arati fata", este explicatia agentiei.
Care sunt beneficiile advertiserilor?
Agentia sustine ca este o metoda simpla si utila de a personaliza ofertele.
"Utilizatorii primesc oferte personalizate imediat ce ajung într-un anumit loc. Producatorii si furnizorii de servicii nu vor mai fi nevoiti sa isi puna intrebari referitoare la oportunitatea unei oferte, iar clientii lor nu vor mai trebui sa alerge dupa oferte. Acestea vor veni la ei, indiferent unde s-ar afla", spune cei de la Redpepper.