Brandul Armstrong nu mai valoreaza NIMIC
brandlance armstrongturul franteidopajbrandnike
Chiar daca nu isi mai poate salva cariera si averea, o recunoastere a faptului ca s-a dopat l-ar putea reabilita pe ciclistul cazut in dizgratie Lance Armstrong.
Drumul sau este mai abrupt decat Turul Frantei si acum Armstrong nu mai poate sa ia niciun drog, pentru a castiga "cursa". Acesta a fost deposedat de sapte titluri in 2012, din cauza dopajului.
Dupa ce a negat timp de zece ani faptul ca a consumat droguri, Armstrong a recunoscut intr-un interviu cu Oprah Winfrey ca a apelat la substante interzise in competitiile sportive.
Chiar daca a castigat milioane de dolari, dupa castigarea Turului Frantei, brandul Armstrong se baza pe contractele de publicitate.
Armstrong avea colaborari cu numeroase companii, printre care Nike, Anheuser-Busch, Radio Shack si producatorul de biciclete Trek; acestea s-au dezis de el, dupa ce i s-a interzis sa mai participe la jocurile olimpice si a fost tinta unei investigatii dure antidoping in SUA.
"Astazi, analizam un brand care valoreaza aproape ZERO", au declarat o serie de analisti importanti.
"A inceput sa isi recladeasca imaginea", a spus jurnalistul New York Daily, Mike Lupica. "Pentru mine, situatia a semanat cu o uriasa schema PONZI".
"Ciclistul aflat in dizgratie ar putea spera ca aceasta "cainta" sa convinga USADA in vederea ridicarii interdictiei pe viata de a participa la competitiile de profil; cariera sa de ciclist s-a incheiat. Armstrong a facut prea putin, prea tarziu", a declarat Marcia Horowitz, vicepresedinte al companiei de PR Rubenstein Associates.