Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Sao Paolo, urmatorul pas pentru echipele de anduranta Dunlop

Sao Paolo, urmatorul pas pentru echipele de anduranta Dunlop
de la 01 Sep. 2013
Sao Paolo, urmatorul pas pentru echipele de anduranta Dunlop Tags: dunlopechipe de andurantamasini de cursalotus

La mai bine de doua luni de la cursa de 24 de ore de la Le Mans, echipele Dunlop au ca prioritate continuarea luptei pentru titlul LMP2 la urmatorea etapa a campionatului, respectiv, la cursa de 6 ore de la Sao Paulo din Brazilia.


Cu victoria obtinuta in cursa de la Le Mans si cu terminarea pe podiumul acestei etape in care a fost acordat un numar dublu de puncte, echipe Oak Racing conduc in campionat.
 
 Dar cu cinci etape ramase inca de diputat, mai este loc pentru modificari in ierarhia la varf a competitiei. Greaves Motorsport va dori o reintoarcere la posibilitatile de-a castiga, in timp ce cei din echipa Delta-ADR, castigatorii cursei de la Silverstone, impreuna cu sora lor, echipa G-Drive, vor fi concurenti puternici la etapa din Brazilia.
 
Echipa Lotus a obtinut ultima data puncte la Spa si va spera de asemenea sa isi creasca scorul.
 
Anul 2012 a fost martor la terminarea celor 234 de tururi de catre masina castigatoare a LMP2 si tinand cont de masinile si anvelopele din 2013 care arata un ritm mai crescut, este de asteptat ca distanta parcursa anul acesta sa fie mai mare.
 
“Pare ca a trecut mult timp de cand concuram Le Mans, asadar va fi bine sa ne intoarcem la lucru cu echipele. Timpii ar trebui sa fie mai rapizi decat anul trecut, pe masura ritmului crescut de anul acesta. Pista poate fi agresiva intr-un mod acceptabil si ne asteptam sa fie caldura", spune Paul Bryant, Key Account Manager pentru Cursele de Anduranta.
 
Anul trecut echipele s-au limitat la componenta medium dar se asteapta ca optiunea pentru compusul mai tare sa dovedeasca aproape dublu in acest an.
 
“In functie de conditiile de pe pista putem asista la folosirea unor componente diferite avand in vedere optimizarea balantei prin folosirea unei anvelope softer pentru fata pe o singura parte si o componenta harder la celelalte unghiuri”, a mai spus oficialul
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement