Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Casele de marcat trebuie schimbate pana pe 1 noiembrie 2017

Casele de marcat trebuie schimbate pana pe 1 noiembrie 2017
de la 12 Iul. 2016
Casele de marcat trebuie schimbate pana pe 1 noiembrie 2017 Tags: case de marcat electroniceschimbare case de marcat

Ministerul Finantelor Publice a anuntat ca masurile propuse de institutie, prin modificarea Ordonantei de urgenta nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, au creat premisele inlocuirii treptate a aparatelor cu role jurnal pe suport de hartie, cu aparate de generatie noua, echipate cu jurnal electronic.


Scopul este de a putea transmite date fiscale in regim online catre sistemul informatic al ANAF.
 
Pentru ca activitatea operatorilor economici sa nu fie perturbata, Ministerul a anuntat ca acestia urmeaza sa se doteze cu aparate de marcat electronice fiscale, etapizat, pana la data de 1 noiembrie 2017.
 
Potrivit ministerului, masurile vin in sprijinul debirocratizarii, urmaresc reducerea evaziunii fiscale, cresterea nivelului de fiscalizare si imbunatatirea executiei veniturilor bugetare.
 
Principalele modificari propuse sunt stabilirea conditiilor tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca aparatele de marcat electronice fiscale dotate cu jurnal electronic, pentru a putea fi supuse autorizarii si implementarea Registrului national de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate in judete si in Bucuresti.
 
Alte modificari sunt majorarea termenului de valabilitate a autorizatiei de distributie a aparatelor de marcat electronice fiscale, de la 2, respectiv, 3 ani in prezent, la 5 ani, si introducerea prevederilor privind conectarea la distanta a aparatelor de marcat electronice fiscale dotate cu jurnal electronic, in vederea transmiterii datelor fiscale catre sistemul informatic al ANAF.
 
Pe lista modificarilor, se mai afla eliminarea obligatiei contribuabilului de a solicita si obtine de la organul fiscal certificatul de atestare fiscala, in vederea obtinerii autorizatiei de distributie a aparatelor de marcat electronice fiscale, documentul urmand a fi solicitat de catre directia de specialitate din cadrul Ministerului Finantelor Publice cu atributii de management al domeniilor reglementate specific.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine

Calculator Timbru de Mediu

Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement