Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Fiscul le pune la dispozitie contribuabililor un serviciu de call center

Fiscul le pune la dispozitie contribuabililor un serviciu de call center
de la 15 Dec. 2015
Fiscul le pune la dispozitie contribuabililor un serviciu de call center Tags: call center fisccall center anafspv

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a infiintat o linie telefonica la care contribuabilii pot suna pentru a beneficia de indrumare si asistenta.

Call center-ul ANAF poate fi apelat la numarul unic 031. 403.91. 60, la care contribuabilii pot obtine informatii din domeniul fiscal si cu privire la aspecte din domeniul IT.
 
Prin intermediul tastelor telefonice, platitorii de taxe si impozite pot selecta tipul de informatii pe care le solicita. 
 
Astfel, tasta 1 este pentru persoanele fizice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica si este destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal. 
 
Tasta 2 este pentru persoane juridice si este destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal. 
 
Tasta 3 este dedicata persoanelor fizice si juridice si este destinata asistentei in domeniul tehnologiei informatiei.
 
Daca operatorul call-center constata ca problematica fiscala solicitata are un grad ridicat de complexitate si dificultate, atunci il va indruma pe contribuabil catre celelalte modalitati de acordare a asistentei. 
 
Asistenta poate fi acordata prin e-mail (prin intermediul formularului de asistenta de pe site-ul ANAF), in scris sau la sediul ANAF.
 
In ceea ce priveste indrumarea si asistenta in domeniul IT, operatorii din call-center ofera informatii cu privire la erori tehnice, completarea declaratiilor, erori tehnice la depunerea declaratiilor, erori la prezentarea certificatului, in vederea autentificarii pe site-ul agentiei; erori la autentificarea in Spatiul Privat Virtual (SPV), erori la generarea cererilor si descarcarea mesajelor primite in SPV sau erori la accesarea oricarei sectiuni a site-ului ANAF.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine

Calculator Timbru de Mediu

Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement