Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Brandul Google valoreaza 302,1 miliarde de dolari. Apple 300,6 miliarde


Brandul Google valoreaza 302,1 miliarde de dolari. Apple 300,6 miliarde
de la 30 Mai. 2018
Brandul Google valoreaza 302,1 miliarde de dolari. Apple 300,6 miliarde
Tags: valoare googletop 100 brandzvaloare apple

Clasamentul BrandZ evalueaza cele mai valoroase zece branduri din lume la 1,84 trilioane de dolari. In fruntea listei, este Google, cu 302,1 miliarde de dolari, in crestere cu 23%, fata de anul trecut.


Topul 100 BrandZ a ajuns la cea de-a 13-a editie. Clasamentul este singurul instrument de evaluare care tine cont de parerile oamenilor despre marcile pe care le cumpara. 
 
In total, valoarea primelor 100 de brandurilor din Top 100 BrandZ a avansat cu un record de 21% ( 750 de miliarde de dolari), la 4,4 trilioane de dolari.


Citeste si: Peste jumatate dintre internautii romani au facut cumparaturi online cel putin o data pe luna
 
Opt dintre marcile din Top 10 sunt din domeniul tehnologiei sau sunt strans legate de aceasta, reprezentand 56% din valoarea totala a brandurilor din Top 100 BrandZ.
 
Categoria continua sa domine clasamentul, cu Google si Apple pe primele pozitii. Valoarea marcii Apple a sporit cu 28%, la 300,6 miliarde de dolari.
 
Pe locul trei, dupa Google si Apple, este Amazon, cu un avans de 49%, la 207,6 miliarde de dolari. 
 
Printre brandurile din China cu cele mai importante cresteri se afla JD.com (locul 59; plus 94%), Alibaba (locul 9; plus 92%) si Moutai (locul 34; plus 89%). 
 
Valoarea totala a primelor 10 branduri chinezesti a consemnat un avans anual de 47%, in timp ce crestere marcilor americane a fost de 23%.
In acelasi timp, Adidas este brandul cu cea mai mare crestere, ajungand pe locul 100, iar banca BCA, din Indonezia, a intrat in top, pe 99.

Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016