Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Romanii sunt lideri in Europa la urmarirea pe social media a paginilor de stiri cu continut sportiv


Romanii sunt lideri in Europa la urmarirea pe social media a paginilor de stiri cu continut sportiv
de la 25 Mai. 2016
Romanii sunt lideri in Europa la urmarirea pe social media a paginilor de stiri cu continut sportiv
Tags: social fanalyticssport social mediamastercard

Pe masura ce Europa isi indreapta atentia catre Milano, unde, pe 28 mai, va avea loc finala UEFA Champions League 2016, intre Real Madrid si Atletico Madrid, un nou studiu MasterCard a conturat tendintele de comportament ale suporterilor sportului-rege la nivel european, inclusiv in Romania.

Studiul Social Fanalytics a fost efectuat pe 5.000 de respondenti din Anglia, Germania, Spania, Franta, Olanda, Italia, Turcia, Rusia, Suedia, Portugalia, Grecia, Ucraina, Romania, Israel, Cehia si Polonia.
 
MasterCard a analizat informatii din social media pentru a vedea care sunt cele mai dezbatute momente legate de Liga Campionilor UEFA.
 
Potrivit studiului MasterCard, romanii sunt lideri europeni in ceea ce priveste urmarirea pe social media a paginilor de stiri cu continut sportiv.
 
73% dintre suporterii romani si-ar dori sa beneficieze de Wi-Fi pe stadioane si 81% cred ca fotbalistii ar trebui sa fie prezenti in social media.
 
De asemenea, Lionel Messi si Barcelona sunt jucatorul, respectiv echipa cel mai des mentionate de suporterii romani, de la infiintarea Ligii Campionilor. 
 
Steaua Bucuresti ocupa a zecea pozitie in clasament, depasind mai multe cluburi, inclusiv pe Atletico Madrid.
 
Suporterii britanici sunt cei mai vocali in social media, urmati indeaproape de francezi si de spanioli. Acestia din urma sunt cei mai activi pe social media, cand urmaresc meciurile din Liga Campionilor.
 
Cererea pentru plati contactless este, de asemenea, din ce in ce mai populara la nivel european, cu unu din trei microbisti afirmand ca si-ar dori sa vada aceasta tehnologie implementata pe arenele de fotbal. 
 
54% dintre suporterii turci s-au aratat interesati de introducerea platilor contactless pe stadioane, in timp ce 54% dintre romani si 44% dintre cehi ar vrea ca stadioanele sa fie dotate cu porti de acces contactless.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.