Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Bucurestenii din nord platesc de doua ori mai scump vacantele fata de restul tarii. O familie a dat 84.000 de euro pe 10 zile in Maldive!


Bucurestenii din nord platesc de doua ori mai scump vacantele fata de restul tarii. O familie a dat 84.000 de euro pe 10 zile in Maldive!
de la 25 Ian. 2018
Bucurestenii din nord platesc de doua ori mai scump vacantele fata de restul tarii. O familie a dat 84.000 de euro pe 10 zile in Maldive!
Tags: vacante luxvacante maldivetui travel centercea mai scumpa vacanta

O familie din nordul Bucurestiului aloca, in medie, aproximativ 3.000 de euro pentru o vacanta, cu 45% mai mult decat o familie din sudul capitalei si de doua ori mai mult decat cheltuiala medie a unei familii la nivel national, potrivit unui studiu realizat de TUI TravelCenter.


Cea mai scumpa vacanta de anul trecut, un revelion in Maldive, a fost cumparata de la agentia din Baneasa Shopping City de un cuplu de romani. Vacanta a costat 84.000 de euro.

In pachetul de servicii turistice au fost incluse: 10 nopti cazare in vila privata Soneva Fushi, de pe Atolul Baa, transportul cu avionul pana in Maldive, transferurile locale si asistenta turistica non-stop. Turistii romani si-au dorit, printre altele, sedinte spa, cine romantice pe malul marii si safari cu delfinii.
 
In medie, o familie de romani aloca pentru o vacanta 1.500 euro. Astfel, turistii din Moldova cheltuiesc, in medie, 1.100 euro pe familie pentru o vacanta, cei din sudul tarii 1.400 euro, iar cei din Transilvania 1.500 euro.
 
Potrivit unui studiu realizat de analistii TUI TravelCenter pe baza datelor centralizate de la cele 80 de agentii din tara, cel mai mare buget pentru o vacanta a unei familii cu un copil este alocat de turistii din nordul Bucurestiului. Acestia dispun, in medie, de aproximativ 3.000 de euro pentru o singura vacanta.
 
In medie, o familie de bucuresteni aloca pentru o vacanta 1.500 de euro. In functie de bugetul alocat pentru o vacanta, turistii din capitala sunt urmati de cei din Constanta, Sibiu si Iasi. In functie de suma medie disponibila pentru o vacanta in familie, topul judetelor arata astfel:
 
Bucuresti si Ilfov: 1.700 euro/vacanta/familie
 
Cluj: 1.600 euro
 
Constanta: 1.500 euro
 
Timisoara: 1.450 euro
 
Sibiu: 1.350 euro
 
Iasi: 1.300 euro.

 
 
Destinatiile preferate in functie de regiune
 
Analiza pretului mediu al pachetelor turistice cumparate de o familie in diverse zone din Bucuresti, unde TUI TravelCenter are 12 agentii, demonstreaza obiceiuri diferite de consum.
 
Astfel, o familie care alege sa achizitioneze pachete turistice de la agentia din Baneasa Shopping City plateste, in medie, pe o vacanta aproximativ 3.000 de euro.
 
Pachetul mediu cumparat de la Bucuresti Sun Plaza Mall costa 2.000 de euro, de la Bucuresti Mega Mall si ParkLake Mall - 1.800 euro, de la Bucuresti Vitan Mall - 1.700 euro si de la Bucuresti Afi Cotroceni -1.600 euro.
 
La agentia Baneasa Shopping City, in topul vanzarilor pachetele se regasesc destinatii exotice precum Maldive, Thailanda, Mexic sau Republica Dominicana, unde se doreste cazarea la hoteluri de cinci sau sase stele. Destinatiile preferate de cei ce cumpara vacante de la celelate agentii din capitala sunt cele din ofertele charter in Turcia, Spania si Grecia, la hoteluri de trei-patru stele.
 
O segmentare a cererii se observa si in ce priveste destinatiile preferate ale romanilor din diferite regiuni ale tarii. Astfel, turistii din vest prefera intr-o masura mai mare decat cei din restul tarii destinatii estivale precum Muntenegru, Italia si Croatia, deoarece sunt mai aproape de orasele de resedinta, accentul punandu-se pe vacantele individuale (transport cu autoturismul propriu).
 

Tendinte de consum
 
Totusi, per ansamblu, destinatiile preferate ale ardelenilor sunt cele clasice, respectiv Turcia - Antalya, Grecia - Creta si Dubai, la care se adauga destinatiile exotice precum Mexicul.
 
Clujul, Bucurestiul, Timisoara si Constanta se remarca prin numarul mare de clienti care cumpara de la TUI TravelCenter mai mult de o vacanta pe an.
 
La Bucuresti se cer tot mai mult vacante exotice in destinatii din ce in ce mai indepartate: Bora-Bora, Patagonia, Noua Zeelanda, cu experiente mai provocatoare sau neobisnuite.
 
De asemenea, turistii din Iasi prefera destinatiile clasice precum charterele in Turcia, Grecia si Spania si vacantele all inclusive in Bulgaria, iar constantenii aleg destinatii charter precum Spania - Tenerife si vacantele exotice in Punta Cana si Thailanda.
 

Charterele verii 2018
 
In acest an, Nova Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines, va organiza saptamanal pana la 22 curse charter marca TUI catre 13 dintre cele mai apreciate destinatii estivale: Grecia (insulele Creta, Rodos, Corfu, Santorini si Zakynthos), Turcia (Antalya), Spania (insulele Tenerife si Mallorca) si Cipru. Sunt programate zboruri saptamanale din Bucuresti, Iasi, Cluj-Napoca si Timisoara.
 
Nova Travel a introdus in oferta sa din acest an o noua cursa charter catre Cipru. Nova Travel va majora numarul total de locuri disponibile cu 30% fata de 2017 si va inaugura noul parteneriat cu SUNEXPRESS (charter Lufthansa - Turkish Airlines) pe ruta Bucuresti-Antalya.
 
TUI TravelCenter a finalizat anul 2017 cu o crestere de 30% a cifrei de vanzari, ajungand 100 de milioane de euro, volum care o propulseaza si in acest an drept cea mai mare agentie de turism din Romania. Pentru acest an, TUI TravelCenter si-a bugetat o crestere de 12% a vanzarilor.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016