Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Linie de asistenta dedicata pasagerilor companiilor aeriene aflati in situatii de urgenta

Linie de asistenta dedicata pasagerilor companiilor aeriene aflati in situatii de urgenta
de la 13 Apr. 2017
Linie de asistenta dedicata pasagerilor companiilor aeriene aflati in situatii de urgenta
Tags: suprarezervareajutor pasageriasistenta pasageri

Vola.ro a infiintat o linie de asistenta disponibila non-stop pe Vola.ro, destinata pasagerilor companiilor aeriene si situatiilor de urgenta pe care acestia le intampina pe aeroporturi.

Vola Help isi propune sa acorde asistenta in ceea ce priveste drepturile pasagerilor tuturor companiilor aeriene, indiferent ca au achizitionat biletul de avion prin Vola.ro sau nu.
 
Pentru moment, informatiile vor fi oferite prin intermediului chat-ului online, urmand ca, in functie de feedback-ul pasagerilor, Vola sa dezvolte si mai mult acest serviciu.
 
Conform Departmentului de Transport al SUA, peste jumatate de milion de pasageri din SUA au ramas la poarta de imbarcare, desi aveau un bilet valid. 
 
Dintre acestia, in jur de 50.000 au fost debarcati involuntar. Prin linia de asistenta, Vola.ro isi propune sa ofere indrumarile necesare pasagerilor aflati in situatia de a fi debarcati sau de a li se refuza imbarcarea in avion.
 
Pentru a beneficia de indrumare, calatorii trebuie sa scrie pe Vola.ro in sectiunea Chat cu un operator Call Center si un reprezentant Vola.ro le va oferi un raspuns in cel mai scurt timp posibil. Asistenta Vola Help este disponibila non stop, pe pagina principala Vola.ro.
 
Pasagerii pot contacta Vola Help, in orice situatie in care au suspiciunea ca nu le sunt respectate drepturile in ceea ce priveste calatoria cu avionul pe care au cumparat-o. 
 
De exemplu, pot scrie la Vola Help in situatia in care compania aeriana a realizat o supra-rezervare a locurilor si nu doreste imbarcarea pasagerului, in situatia in care zborul a fost anulat sau amanat, daca pasagerul a avut un zbor in conexiune si a pierdut a doua conexiune, etc.
 
Rolul Vola Help nu va fi de a solutiona problemele semnalate ci de a informa corect si complet pasagerii si de a-i indruma spre companiile abilitate pentru rezolvarea problemei.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor



Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement