Comcast doreste sa lanseze o clona de YouTube
youtubecomcastyahoostreaming tvprograme tvcontinut premium
Furnizorul de cablu tv Comcast doreste sa lanseze propriul serviciul de streaming video, care va rivaliza cu YouTube, informeaza venturebeat.com.
Acest serviciu, despre care s-a vorbit inca din luna martie, va fi disponibil prin dispozitivul de receptie Comcast X1, utilizatorul avand la indemana o aplicatie proprie a companiei.
Ca si in cazul YouTube, oamenii vor putea incarca propriile clipuri video in retea.
Vicepresedintele Comcast al diviziei de servicii video, Matt Strauss, a confirmat informatiile si a spus ca incearca sa lanseze un produs la care sa aiba acces un numar limitat de clienti, pana la sfarsitul anului.
De ce ar vrea Comcast sa dispuna de propriul "YouTube"?
Google obtine bani frumosi cu YouTube, dar serviciul nu reuseste sa genereze venituri similare celor din industria publicitara tv.
De asemenea, multi parteneri YouTube, care au canale in retea, nu castiga foarte multi bani, in urma clipurilor "urcate".
Daca Comcast va reusi sa genereze venituri similare celor din reclama tv si sa atraga cativa producatori de exceptie, lansarea propriului YouTube reprezinta un pas justificat.
Strauss a spus ca serviciul de streaming video al Comcast va fi diferit de YouTube, deoarece nu se concentreaza asupra continutului generat de clienti. YouTube a investit milioane de dolari in incercarea de a infiinta o retea de furnizori premium de continut.
Strauss subliniaza ca pentru Comcast, serviciul video reprezinta un plan pe termen lung, prin care vrea sa isi diversifice continutul livrat.
Comcast nu este singura companie care doreste sa rivalizeze cu YouTube. Se pare ca Yahoo are aceleasi ganduri si doreste sa isi lanseze propriul serviciu de streaming video.