Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Li s-au dublat salariile, dar vor fi concediati. Ce se intampla cu peste 100 de angajati ai primariei


Li s-au dublat salariile, dar vor fi concediati. Ce se intampla cu peste 100 de angajati ai primariei
de la 05 Ian. 2018
Tags: angajati primarie

Situatie paradoxala intr-o primarie.


Primaria Deva urmeaza sa concedieze 150 de angajati, in conditiile in care fondul de salarii aproape s-a dublat intr-un an, atat din cauza angajarilor, cat si din cauza cresterilor salariale, conform Mediafax
 
Primarul municipiului Deva, Florin Oancea, a anuntat intr-o conferinta de presa, ca reducerile de personal ar putea sa inceapa din luna februarie,150 din cei aproximativ 800 de angajati putand fi concediati.

"In jur de 150 de persoane pleaca, in conditiile in care vom primi avizul Agentia Nationala a Functionarilor Publici. Fondul de salarii aferent lunii noiembrie 2017, achitat in luna decembrie, a fost de 3.415.000 de lei, iar in noiembrie 2016 a fost de 1.773.000 de lei.

Aceasta aproape dublare a fondului de salarii vine din doua componente: din cresterea nivelului salarizarii, conform legii si din numarul mai mare de angajati. La un fond de salarii de aproape 10 milioane de euro pe an am considerat ca eu ca primar nu pot sa imi asum ca in 2018 sa platesc din taxele si impozitele devenilor intr-o proportie covarsitoare salarii pentru angajati", a spus primarul Florin Oancea.
 
In prezent, Primaria Deva are 843 de angajati. 665 dintre ei isi primesc salariile din bugetul local, iar 178 figureaza in organigrama institutiei, insa sunt platiti din fondul bugetului de stat.
 
Conform reprezentantilor institutiei, fondul de salarii este de aproximativ 10 milioane de euro pe an si se doreste o scadere a sumelor cu peste trei milioane de euro.
 
"Am lucrat in aceasta luna la o noua organigrama a Primariei. Intre Craciun si Anul Nou am trimis organigrama la ANFP Bucuresti spre avizare. In momentul in care se va aviza, aici nu depinde de noi, poate sa dureze mai putin de 30 de zile sau mai putin. Am s-o fac publica, o lansam in dezbatere publica si apoi o supun prin proiect de hotarare votului Consiliului Local pentru a deveni operationala. Noua organigrama este mult mai supla fata de cea care este in prezent", a mai precizat edilul.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor







Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.