Proiectul National Happiness vrea sa afle cat de fericiti sunt romanii
national hapinessfericireromanionu
Cat de fericiti sunt romanii? Raspunsul relativ: mai fericiti decat unii si mai nefericiti de cat altii. Initiatorii proiectului National Hapiness doresc sa afle un raspuns exact la aceasta intrebare.
Studiul porneste de la o initiativa a Organizatiei Natiunilor Unite (ONU) care face cercetari despre starea fericirii la nivel mondial. In concluziile acestor cercetari se fac corelatii intre nivelul fericirii populatiei si nivelul venitului mediu pe economie, intre fericire si starea de sanatate mentala a unei natiuni sau nivelul educatiei populatiei.
Studiul isi propune sa devina un instrument util de lucru pentru specialistii in marketing si publicitate, o resursa pretioasa de informatii pentru creatorii de politici publice si un motiv de reflectie pentru toti romanii interesati sa amelioreze factorii de care depinde starea lor de bine.
Masurarea indexului de fericire al romanilor va fi realizata dupa o metodologie complexa, aplicata deja cu succes la nivel global in cadrul proiectului The Happiness Initiative din Seattle, SUA, si care acopera o intreaga paleta de factori ai fericirii: sanatatea fizica si mentala, starea de bine, satisfactia materiala si profesionala, nivelul de educatie, echitatea sociala, increderea in institutiile statului, calitatea mediului etc.
Realizatorii studiului National Happiness sunt agentia specializata in cercetare de piata si sondaje de opinie Novel Research, boutique-ul de solutii strategice creative Strategescu punct ro si agentia specializata in strategie si creatie in comunicare Arsenoaiei si Matasel.