Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

6 motive pentru care afacerea ta poate deveni o gaura neagra in buzunar si cum sa le eviti


6 motive pentru care afacerea ta poate deveni o gaura neagra in buzunar si cum sa le eviti
de la 15 Nov. 2017
6 motive pentru care afacerea ta poate deveni o gaura neagra in buzunar si cum sa le eviti
Tags: afacereafacere nouaantreprenoriatgreseleimasini de companie

O afacere noua inseamna un mediu fragil si instabil. Resursele sunt limitate, orice tip de investitie vine cu un risc major, care trebuie asumat, si orice greseala poate fi fatala chiar de la inceputul drumului. E important ca un antreprenor fara experienta sa stie sa gestioneze atat proiectele de viitor, cat si treburile curente ale afacerii, altfel va risca sa ajung rapid in faliment.


6 motive pentru care afacerea ta poate deveni o gaura neagra:


1. Contabilitate defectuoasa

Nicio afacere noua nu poate primi sansa de a avea succes in viitor, daca nu incepe cu o contabilitate sanatoasa si facuta profesionist. Daca nu poti sa iti tii sub control si sa verifici corect fluxul banilor din afacerea ta, riscul de a-ti incheia activitatea creste considerabil. Toate achizitiile trebuie trecute prin registru si obisnuieste-te sa faci in mod regulat cate un audit, pentru a fi sigur ca nu au existat scapari. Vorbim despre un domeniu in care eroarea umana e posibila, iar tu trebuie sa iti iei toate masurile de precautie pe care le ai la dispozitie.


2. Ignori cheltuielile necesare de mentenanta

In limbaj mai simplu, evita sa te zgarcesti atunci cand trebuie sa investesti in mentenanta lucrurilor care se uzeaza mereu in afacerea ta. Fie ca vorbim despre calculatoarele din firma, despre birotica, pana la intretinerea masinilor din companie, pe care trebuie sa le protejezi cu astfel de solutii inteligente si eficiente. Invata sa nu ignori acest aspect. E mai ieftin sa investesti cate putin in mentenanta bunurilor companiei, decat sa le schimbi cu totul pentru ca nu mai pot fi folosite.


3. Incurci conturile

Potrivit publicatiei americane Forbes, aceasta este una dintre marile greseli pe care un antreprenor le face la inceput de drum. Niciodata nu trebuie sa amesteci contul bancar personal cu cel al firmei. Daca ai o afacere, atunci toti banii trebuie tinuti in conturi dedicati firmei tale. Banii tai personali trebuie sa stea in contul tau personal.


4. Nu stii sa iti evaluezi corect serviciile

Cat valoreaza, de fapt, serviciul sau produsul tau? Aceasta este o capcana in care pica multi tineri pentru care lumea afacerilor este noua. Inainte de a iesi public pe piata, analizeaza cu mare atentie concurenta si preturile pentru produse sau servicii similare cu cele propuse de tine. Daca ceri mult sub piata, atunci clientii ar putea considera ca si oferi la o calitate mult prea mica sau vei ajunge in situatia de a incasa prea putin ca sa-ti mentii afacerea la suprafata. Daca ceri peste valoarea medie, e posibil sa fii considerat prea scump pentru cineva aflat la inceput si sa nu gasesti clienti. Acest tip de echilibru este un joc pe care trebuie sa stii sa-l interpretezi in fiecare moment. Piata nu este mereu stabila si nici tu nu ar trebui sa fii in acest fel.


5. Nu investesti destul

Daca inceputul afacerii tale este bun, iar tu nu simti momentul potrivit in care trebuie sa investesti pentru a te extinde, e posibil sa intri intr-un blocaj. Operatiunile vor stagna, iar adevaratul potential al firmei tale nu se va materializa niciodata.


6. Ramai fidel unui model invechit

Promovarea unei afaceri este cheia succesului. Evita sa ramai fidel unui model invechit, cu reclame clasice si comunicare greoaie. Adapteaza-te vremurilor si intra in randul retelelor de socializare si al comunitatii digitale. Aici te vei putea adresa mult mai usor comunitatilor cheie in jurul carora iti desfasori activitatea.


Cateva reguli simple si de bun simt te pot scuti de probleme la inceputul drumului in afaceri. Respectarea lor nu iti va garanta succesul, dar iti va da o sansa in plus sa iti vezi implinit visul.


Sursa foto: Shutterstock / Copyright g-stockstudio

 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016