Accace a inregistrat anul trecut afaceri de peste 1,1 milioane euro in Romania, in crestere cu 30% fata de 2012
accacebogdan badeae-payrolldocumente contabilesecuritate datesalariul
Accace, una dintre principalele companii de externalizare si consultanta de afaceri din regiune, a inregistrat in 2013 afaceri de peste 1,1 milioane de euro in Romania, in crestere cu 30% fata de anul anterior. Potrivit reprezentantilor companiei, cea mai mare crestere a fost inregistrata pe segmentul de contabilitate, intrucat companiile private au inteles beneficiile externalizarii serviciilor catre furnizori dedicati, dar si pe divizia de taxe, domeniu in care un numar tot mai mare de companii au nevoie de consultanta.
De altfel, piata de externalizare a serviciilor de contabilitate din Romania inregistreaza in prezent un ritm de crestere accelerat si concureaza cu celelalte state din regiune, precum Cehia, Slovacia, Ungaria sau Polonia, cunoscute deja datorita gradului mai ridicat de maturizare al pietei locale.
„Anul trecut am avut o crestere semnificativa in Romania, astfel ca am depasit cifra de afaceri de 1 milion de euro pe plan local. Consideram ca aceasta crestere a venit ca urmare a pozitionarii solide a companiei ca furnizor de incredere in ceea ce priveste externalizarea serviciilor de contabilitate si salarizare, dar si in domeniul consultantei fiscale”, a declarat Bogdan Badea, Managing Director Accace in Romania.
Pentru acest an, compania estimeaza un avans mai mare al business-ului, odata cu digitalizarea serviciilor de contabilitate si salarizare
Pentru a tine pasul cu dezvoltarea tehnologica, dar si pentru reducerea costurilor si imbunatatirea proceselor interne, Accace va miza in acest an pe digitalizarea serviciilor de contabilitate si salarizare, lansand aplicatiile e-accounting, respectiv e-payroll.
„Majoritatea companiilor locale isi desfasoara activitatile de contabilitate informatizat, insa de cele mai multe ori introducerea documentelor contabile in sistemele de gestiune este realizata manual, ceea ce presupune un volum mare de munca si posibilitatea aparitiei de erori. sOdata cu digitalizarea instrumentelor contabile, creste gradul de eficienta si transparenta in cadrul companiilor, iar pentru acest an estimam o crestere a cererii de servicii de acest gen”, a mai spus Bogdan Badea.
Aplicatia e-accounting permite procesarea electronica a documentelor contabile, care sunt apoi stocate in arhive electronice, fapt ce ofera flexibilitate si stabilitate in activitatile contabile. Aceleasi avantaje sunt oferite si pentru zona de salarizare de aplicatia e-payroll, ce permite procesarea si stocarea fluturasilor de salariu in format electronic. Ambele aplicatii ofera o securitate sporita a datelor, activitatile fiind monitorizate in mod automat.