“Avem un portofoliu de produse puternic si echilibrat, in care integram constant inovatii din laboratoarele noastre, si cred ca acesta este argumentul principal pentru care ne aleg consumatorii nostri”, spune Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca (FOTO).
“Suntem bucurosi ca eforturile noastre de eficientizare a activitatii, in paralel cu modernizarea tehnologica a fabricii si cu investitiile importante in marketing si comunicare de brand, au avut rezultate excelente pentru business-ul Farmec”, adauga acesta.
La rezultatele companiei au contribuit lansarile de noi game de produse, cele mai importante fiind produsele pentru ten sensibil Aslavital Mineralactiv, gama de produse pentru ingrijire orala Aslamed, gelurile de dus Gerovital Dermoactiv si sapunurile lichide spuma Gerovital Pure.
Pentru 2013, Farmec isi propune o crestere cu cel putin 10% a cifrei de afaceri si concentrarea eforturilor de consolidare a pozitiilor de top in segmentele pe care activeaza compania, cu precadere pe cele ale produselor de ingrijire si curatare a tenului, de ingrijire a mainilor, segmentul produselor de depilare, segmentul produselor de tratament pentru par, dar si pe segmentul produselor de ingrijire a locuintei.
Farmec dezvolta noi produse in 2013
“In 2013, investitiile noastre vor fi directionate catre cercetare si dezvoltare de produse noi, catre modernizarea si imbunatatirea continua a proceselor de fabricatie, dar si catre largirea parcului de masini de distributie si modernizarea magazinului de prezentare din Cluj-Napoca”, mentioneaza Mircea Turdean.
“In plus, ne continuam strategia de crestere a afacerii prin extinderea distributiei nationale si internationale, astfel incat sa consolidam la nivel global prezenta companiei Farmec cu marci de renume din portofoliul nostru”, mai spune acesta.
Peste 580 de angajati
Farmec are in prezent peste 580 de angajati in Cluj-Napoca si in subsidiarele din tara, produsele companiei fiind comercializate prin intermediul a peste 9.000 de comercianti din Romania si din alte 40 de tari din Europa, Asia si America de Nord.
Compania a dezvoltat parteneriate cu distribuitori din Ungaria, Ucraina si Polonia, o serie de alte tari din regiune fiind luate in considerare pentru anul 2013.