Agentia romaneasca cu cei mai multi accounti certificati in 2014
pastelromamadalina ivanknow-howreteleechipa
Sase membri ai echipei pastel, 5 accounti si un copywriter, se numara printre tinerii profesionisti din advertising care au primit recent European Advertising Certificate. Astfel, Andreea Oprea - organized account, Alma Ghiulea - dynamic account, Madalina Ivan - positive account, Andreea Mirica - magnetic account, Ruxandra Margoi - involved account si Ciprian Sava - sparkling copywriter au participat la cea de-a treia editie a programului derulat de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA), program finalizat printr-un examen care le-a adus celor sase certificarea.
Intregul proces a fost unul contracronometru, deoarece pastel a aflat de aceasta oportunitate cu doar 2 saptamani inainte de examen. Asadar, a fost o provocare de a parcurge toate cele 6 module ale cursului - Advertising & Communication in Context,
Understanding Client Business, Client, Creative & Media Briefs, Creativity and Creative Development, Understanding Media Channels, Implementing Creative Ideas. Cei sase au primit suportul Ioanei Mucenic, visionary managing partner and head of strategy pastel, care a organizat traininguri interne intensive inaintea examenului propriu-zis si chiar a dat examenul alaturi de ei, din solidaritate si pentru a-i motiva.
“Pentru noi, este extrem de important sa evoluam, sa invatam permanent lucruri noi. Intregul proces a fost un efort de echipa, iar rezultatul este, bineinteles, cel asteptat. De fapt, aceste certificari nu fac decat sa confirme faptul ca avem o echipa grozava la pastel, o echipa pregatita in orice moment sa accepte provocarile, inclusiv cele venite de la clienti, si sa le transforme in proiecte de succes, indiferent ca vorbim de proiecte locale sau regionale”, spune Ioana Mucenic, visionary managing partner and head of strategy pastel.
Anul acesta, la cea de-a treia editie a programului European Advertising Certificate, au participat 250 de tineri profesionisti din agentiile membre ale Asociatiei Europene a Agentiilor de Comunicare (EACA) din Europa, Orientul Apropiat si Africa. Avand o experienta de maximum 2 ani in industrie, acestia au avut ocazia de a intelege in profunzime publicitatea si modul in care functioneaza. La finalul cursului online, examenul s-a desfasurat simultan in toate tarile participante. In Romania, programul este sustinut de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR).
Continuand seria dezvoltarii profesionale a echipei sale, pastel o va trimite la Roma pe Madalina Ivan, positive account, pentru a participa la EACA International Advertising Summer School, desfasurata in perioada 7-11 iulie 2014. Astfel, timp de o saptamana, Madalina va participa la seminarii ale unor specialisti din industria comunicarii, pentru ca, ulterior, sa lucreze pe un brief real, impreuna cu participanti din diferite tari. La final, Madalina va primi EACA International Summer School Certificate.
pastel sustine permanent dezvoltarea echipei sale, prin participarea la conferinte nationale si internationale, prin traininguri interne si externe si prin cursuri de specialitate.
“Suntem o agentie independenta, deci nu beneficiem de know-how-ul unei retele”, a spus Dana Nae Popa, realistic managing partner&business developer pastel. “De aceea, investim semnificativ in dezvoltarea profesionala a echipei, care, in ultimii doi ani, a devenit o prioritate de business pentru noi”, a incheiat Dana.